Avatar billede cpc Nybegynder
21. april 2003 - 22:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tilslutning af computer til TV.

Ville høre om det er muligt at tilslutte mit TV til computeren. Jeg har ikke et grafikkort med TV-out, men har hørt at det er muligt alligevel på samme måde som man kan tilslutte en ekstra skærm. Er det rigtigt?
TV'et er rimeligt nyt og digitalt.

Hvis det kan lade sig gøre, hvilke stik skal da anvendes?
Avatar billede cpc Nybegynder
21. april 2003 - 22:19 #1
Har forstået at TV'et skal have en VGA-indgang. Hvordan ser man om det har dette?
Avatar billede game_tracker Nybegynder
21. april 2003 - 22:25 #2
har en voodoo 3000 med tv out hvis det var noget (med ledeninger til tv)
Avatar billede kenp Novice
21. april 2003 - 22:52 #3
kig efter om det har det "modsatte" stik som du har som udgang på dit grafik kort!
Avatar billede kenp Novice
21. april 2003 - 22:55 #4
i dette spørgsmål, bliver der linket til flere ting som kan gøre som du gerne vil have, uden at du har tv-out på dit grafik kort

http://www.eksperten.dk/spm/339994