Avatar billede vian Nybegynder
21. april 2003 - 17:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Point til 'soda'

Vedr. dette spørgsmå: www.eksperten.dk/spm/342427 vil jeg blive meget glad, hvis 'tmoller' vil dele sine point med 'soda'.
Grunden er, at jeg er nybegynder på Eksperten og ikke lige vidste, hvordan jeg kunne dele pointene mellem to særdeles gode svar, så jeg håber 'tmoller' vil hjælpe mig på rette vej?
På forhånd tak - Der er lidt point for dine besværligheder...
Avatar billede popsy Novice
21. april 2003 - 17:18 #1
Hmmm, det var jo Tmoller der skulæle oprette et sp. så. Og soda der skulle svare.
Avatar billede vian Nybegynder
21. april 2003 - 17:20 #2
Det går vist ikke helt som planlagt var? - Altså:

Kære 'tmoller' vil du oprette et spørgsmål, som 'soda' så skal besvare og få halvdelen af pointene vedr. dette spørgsmål www.eksperten.dk/spm/342427 ?
Avatar billede popsy Novice
21. april 2003 - 17:22 #3
:)
Avatar billede vian Nybegynder
21. april 2003 - 20:20 #4
Dette spørgsmål lukkes grundet ovennævnte fejloprettelse.