Avatar billede xorioz Nybegynder
21. april 2003 - 16:41 Der er 12 kommentarer og
10 løsninger

ja i en skala fra 1 til 10

vis i skulle give denne hp karakter i en skala fra 1 til 10 hvor 10 er bedst hvad ville i så give den

+ lidt feedback på siden ville også være godt

http://xorioz.users.whitehat.dk/2/
Avatar billede xorioz Nybegynder
21. april 2003 - 16:46 #1
det kan vil også være ligemeget
Avatar billede ladze Nybegynder
21. april 2003 - 16:56 #2
Nice side, 7,5 vil jeg give den.

Det kan godt være at det bare er mig, men jeg fatter hat. Er det en cs clan eller?

Skriv evt. noget under "info" om siden...

Men det er sgu et fedt design der trækker voldsomt op :)
Avatar billede jakoba Nybegynder
21. april 2003 - 17:01 #3
Hvad handler det om ? menupunktet 'info' fortæller ikke spor.

det er noget med medlemmer for det er der et andet menupunkt der hedder. og rimeligt få medlemmer kan man se. Det sammen med det ekstremt mørke design kunne tyde på det var en CS-klan. yes/no?

ca et 4-tal herfra. for menuen virker og mythic-fonten er køn, bortset fra det synes jeg ikke der er noget at råbe hurra for.

mvh JakobA
Avatar billede miss-g Seniormester
21. april 2003 - 17:03 #4
Synes den skal have 8! Flotte og rolige farver. Siden skifter på en behagelig måde og den holder kant som man siger. Der er ikke noget som "hopper". Meget pænt logo på forsiden.

Har også altid undret mig over hvad CS Clan er for noget *G*
Avatar billede jdan Nybegynder
21. april 2003 - 17:05 #5
Flot! Jeg vil nok give den 8. Det er lækkert med noget enkelthed kombineret med fed grafik. Der har du ramt plet. Farvevalget giver også en helt speciel stemning, som også mangler mange steder på nettet. Men jeg aner ikke hvad den er til - men det virker også somom den ikke er helt officiel men  kun for en lukket kreds.
Avatar billede sonic_86 Nybegynder
21. april 2003 - 17:09 #6
Du får 6 fra mig :)
Avatar billede hmm10 Nybegynder
21. april 2003 - 17:14 #7
Jeg synes, at siden virker meget tom.
Din grafik er flot, men meget mørk. Jeg ved ikke om computerspil sider skal være mørke.. måske. Jeg kan godt lide din top og dit logo ;)

6½/10, fordi den er meget mørk.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
21. april 2003 - 17:27 #8
Jeg vil give dig 5@10!

Synes det er svært at finde ud af hvad siden handler om, og den blå farve er svær at læse på den sorte baggrund.
Avatar billede likedon Nybegynder
21. april 2003 - 17:35 #9
Kan ikke helt bestemme mig, synes den ligner alle andre CS-sider (meget mørk) og jeg hader mørke sider. Og blå tekst på sort baggrund er et NO NO. Det kan godt være det ser smart ud, men man kan ikke læse det.
Ellers så synes jeg baggrund er lidt tung at læse ind, men det skulle vel ikke være et problem for dem der spiller CS :)

Den får et 6 tal : - : OK side, men ikke original
Avatar billede _michael_ Nybegynder
21. april 2003 - 18:10 #10
3-4 styks...

Som de andre siger. Svært at finde ud af, hvad siden handler om.

/michael
Avatar billede ms20 Nybegynder
21. april 2003 - 18:14 #11
Mørk (det er måske meningen?)
intet info om siden..... trækker ned! :-(
OK grafik/baggrund!

så....... 7½
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
21. april 2003 - 18:14 #12
Find en lidt mere harmonisk størrelse for "Legends Never Die" - evt. er det mig, der er noget galt med, men det virker lidt diffust.
Avatar billede xorioz Nybegynder
21. april 2003 - 19:03 #13
jeg har arbejdet lidt på hpen siden sidst og ja den er ikke færdig det regnede i hurtigt ud af alle sammen :D

men jeg må sige at det er et meget positivt svar jeg får fra jer alle sammen og jeg laver den blå tekst en del lysere nu hvor jeg er blevet opmærksom på det...

tak for vuderingen håber på at i kiger forbig og ser siden udvikle sig regner med at den er færdig i løbet af de næste 2 uger skal ha lavet en del admin systemer til den...
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
21. april 2003 - 20:40 #14
Jeg vil helt klart gi' den 8,5!

Det er et utrolig flot og gennemført design, men måske lidt for mørkt. Men det er jo en smagssag. Men et godt design!

MVH
Anders
Avatar billede melao Nybegynder
21. april 2003 - 21:15 #15
Siden er jo nydelig, men jeg savner generalt lidt mere stemning af counter-strike (? hvis det er en CS klan). Så clannes "look" bliver lidt mere CS inspireret og kombineret.
Desuden er mangler der en klar skiltring mellem tekst og links.

Det er to væsentlig punkter, syntes jeg.

Måske kan du arbejede lidt med teksten så den er ikke er så tør at se på. Se ex. http://dk.qxl.dk/ der er brugt forskellige tekst-størrelser og tekst-farver f.eks. men pas på at det ikke bliver for kludret eller for meget.

/Casper
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
21. april 2003 - 21:42 #16
Siden er tilpas skummel til at være flot og interessant, dvs stilen holder meget godt :o)

Jeg er sikker på, du vil få respons fra de fleste af os, hvis du med jævne mellemrum gør os opmærksomme på du har opdateret hjemmesiden, ved at skrive det her i tråden :o)
Avatar billede xorioz Nybegynder
22. april 2003 - 19:10 #17
i vil ikke likke mårke til nogen stor ændring lige nu da jeg er i gang med admin delen men ser lige på det med teksten  kreidlerhansen  er ikke den eneste der mener teksten er for mørk og for ensformet men at lave om på tekstens blå farve ??? jeg er bange for at det kommer til at gi folk et kæmpe sjok vis di kommer idn på en mørk side med lys tekst ang. links så gør jeg så der er underskore på links det burde hjælpe
Avatar billede xorioz Nybegynder
22. april 2003 - 19:20 #18
i havede sq rat jeg har lavet om på css'en og det virker meget bedre man kan bedre læse teksten og se hvad der er links og hvad der ikke er.

http://xorioz.users.whitehat.dk/2/index.php?page=3 <-- det ser regtig godt ud med tagwallen tjek det og sig mig hvad i syns om det
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. april 2003 - 19:24 #19
Jamen dog. :-))  jo det er meget bedre, de steder du har rettet tekstfarven.
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
22. april 2003 - 21:18 #20
MEGET bedre, ja :o) Evt. skal den blå baggrundsfarve være en anelse mørkere, men det er nok et spørgsmål om smag og behag - mine øjne bliver stadig lidt forvirrede, men det kan være jeg skal have fjernet lidt af olien fra mine briller :oP
Avatar billede xorioz Nybegynder
22. april 2003 - 22:24 #21
jeg lukker for nu og laver et nyt spm om et stk tid ses ind til da
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
23. april 2003 - 15:50 #22
Tak for points!