Avatar billede javadummy Nybegynder
21. april 2003 - 15:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

et projekt til revision

Hej,

jeg er ved at lave et projekt...jeg er gået lidt i stå et sted. Og vil høre jer om nogen kan access+database programmering.

Det hele er lavet i Java, og SQL.

Det kræver faktisk at jeg sender hele projektet til vedkommende ellers vil man ikke forstå noget som helst.

/Javadummy
Avatar billede arne_v Ekspert
21. april 2003 - 15:42 #1
Både spørgsmål og svar skal på en eller anden måde gøres tilgængelige
for Eksperten.

Men jeg vil da godt kigge lidt på det.
Avatar billede arne_v Ekspert
21. april 2003 - 15:53 #2
Du kan sende til arne_v@mail.danbbs.dk, hvis du vil.
Avatar billede javadummy Nybegynder
21. april 2003 - 16:01 #3
okay...det vil jeg.....men jeg skal nok lægge problematikken ud til sidst ....
Avatar billede arne_v Ekspert
21. april 2003 - 18:04 #4
Vi har kigget lidt på det og javadummy ligger en opsummering
af problemer og løsninger ud senere.
Avatar billede arne_v Ekspert
10. maj 2003 - 00:13 #5
Hmm...
Avatar billede javadummy Nybegynder
10. maj 2003 - 15:20 #6
Problemet lå i at der var for mange skumle referencer på tværs af klasserne, så man på den måde ikke kunne holde styr på sql sætningerne som jeg havde sat i egen klasse.

Det Arne gjord, var at sætte dem i samme klasse som den "opgave" klasse...

I min opgave var der 8 opgaver som hver skulle kalde data fra databasen og udfra sql sætningen.

Der er mange siders kode, og det vil være lidt sjovt at se jeres reaktion hvis jeg bare lagde koden ...da i ikke vil kunne bruge det alligevel!

Så konklusionen er at at man i mit tilfælde skulle holde klasserne til et begrænset antal så man nemt kunne håndtere koderne.

Tak for hjælpen arne!