Avatar billede henni80 Nybegynder
21. april 2003 - 14:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Powershot s50

Hey

Jeg har gennem længere tid ledt efter det digiCam som jeg gerne vil have og tror måske jeg har fundet det.

Det er et SORT Canon Powershot s50 - mit spg. er så bare om der er nogle der kender et sted hvor man kan købe s50 i sort?

Det må gerne være uden for danmark men det skal være i europa, er der nogle der har et bud?

Se evt. kameraet her: http://www.powershot.com/powershot2/s50-45/
Avatar billede henni80 Nybegynder
21. april 2003 - 14:57 #1
lige et tillægsspørgsmål er der nogen der ved om man kan vælge danske menuer i det sorte Powershot s50?
Avatar billede kongen.dk Nybegynder
21. april 2003 - 15:07 #2
Avatar billede henni80 Nybegynder
21. april 2003 - 15:18 #3
ja flot - prøv lige at læse spørgsmålet en anden gang....tror ikke du får noget held med at finde et sort s50 på edbpriser.dk
Avatar billede henninga Novice
21. april 2003 - 20:55 #4
Jo det kan man da.
Dette er fundet på edbpriser http://www.jack-dtp.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=2325
Hvad angår "Danske menuer" må du hellere spørge forhandleren.
HenningA
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. april 2003 - 21:02 #5
jeg har et Canon IXUS 330 og der er dansk menu på, så jeg tror også der på S50 ;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. april 2003 - 21:04 #6
www.canon.dk => privat => kameraer => digital kameraer => Powershot s50 => Danske kameramenuer
Avatar billede henni80 Nybegynder
23. april 2003 - 13:14 #7
henninga: nok har de et billede af et Sort s50 men det er kun et billede - man kan ikke købe det i sort. Det er derfor jeg spørger om der er nogle der kender et godt sted, helst i europa, hvor man kan købe kameraet.

rkhdk: tak for hjælpen - men jeg er stadig i tvivl om det sorte s50 har danske menuer, eftersom det ikke sælges i Danmark som det i sølv/grå.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
23. april 2003 - 19:45 #8
henni80 => har du prøvet og kontake nogle firmaer som sælger S50 i sølv, og spurgt om de kan få den i sort?
Avatar billede henni80 Nybegynder
04. maj 2003 - 23:14 #9
Lukker spg - ingen svar jeg kunne bruge - beklager :(