Avatar billede az Nybegynder
21. april 2003 - 11:25 Der er 7 kommentarer og
4 løsninger

køb af ny computer

Hejsa eksperten.
Er der nogen som kender Dell computer.(www.dell.dk)
Da jeg påtænker at købe en ny computer(til hjemmebrug) vil jeg gerne høre om andre har erfaringer med produktet.Er det et produkt i kan anbefale eller hvad?
Hilsen Alfred
Avatar billede larz Nybegynder
21. april 2003 - 11:28 #1
De er lidt dyre, men ellers er de meget gode
Avatar billede cdm_kiwie Nybegynder
21. april 2003 - 11:29 #2
Dell er kanon godt og de har nogle gode priser. Jeg har selv en dell desktop købt online og jeg anbefaler dem klart.
Avatar billede cdm_kiwie Nybegynder
21. april 2003 - 11:30 #3
larz << lidt dyre!! Du kan ikke sammenligne alting på kun prisen.
Avatar billede ghostdk Nybegynder
21. april 2003 - 11:30 #4
Hej Alfred

Jeg har en Dell C400 bærbar, som jeg er utrolig glad for.

Derudover har jeg i arbejdsøjemed brugt flere forskellige af deres stationære og bærbare computere, og jeg har ikke noget at udsætte på dem.

Derudover præsterer de en ok service, hvis man skulle være så uheldig at der er problemer med maskinen.

Mvh
  Allan
Avatar billede tkmbh Nybegynder
21. april 2003 - 11:32 #5
Har også kun gode erfaringer med DELL. Jeg vil dog sige at det ikke kan svare sig at købe DELL hvis det er en stationær maskine du skal have.
Avatar billede ghostdk Nybegynder
21. april 2003 - 11:56 #6
tkmbh:

Det kommer lidt an på, hvad man forventer af service.  Rigtigt at hvis man selv ved, hvad der er op og ned på en computer, kan det bedre svarer sig at samle en maskine selv.  Men hvis man er "begynder" eller bare ikke bekymre sig om hvordan de er skruet sammen, mener jeg at Dell har en god service og man køber en samlet maskine, frem for at skulle sidde og fumle med at skrue den sammen selv.

(Jeg hører selv til den type der køber delene løst og samler)
Avatar billede tkmbh Nybegynder
21. april 2003 - 12:01 #7
Helt enig. Jeg ved bare ikke lige hvad det er az søger. Hvis han ikke rigtig ved noget om computere og heller ikke rigtig kender nogle ja så ville jeg også råde ham til at købe DELL.
Avatar billede larz Nybegynder
21. april 2003 - 12:01 #8
cdm_kiwie>> nej, det kan da godt være, men jeg ville da med det samme vælge noget andet hvis jeg kunne spare 1000 -2000 kr. men som ghostdk siger er de rigtig gode hvis man ikke selv vil "sidde og fumle med at skrue den sammen selv."
Avatar billede ostechristian Nybegynder
21. april 2003 - 12:39 #9
Hej Alfred
Jeg kender en skide god hjemmeside! Det er www.edbpriser.dk hvor man kan se de bedste tilbud på computere. De har taget alle de bedste tilbud fra danske hjemmesider, og sat dem ind der, så man ikke skal lede efter de bedste hjemmesider heletiden. Der er mange gode computere at vælge mellem og det er til en rigtig god pris!!! check hjemmesiden ud!
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2003 - 12:57 #10
Dell laver nogle gode bærbare, men deres stationære er alt for dyre. Hvis du kender en der kan finde ud af at samle en PC kan du let spare 25%
Avatar billede ostechristian Nybegynder
21. april 2003 - 13:02 #11
Ja man kan let spare 25%!!!