Avatar billede ponyboye Nybegynder
20. april 2003 - 22:54 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Fortæl din mening om mit website

http://www.xixworld.com
Avatar billede dennism Nybegynder
20. april 2003 - 23:13 #1
Kunne du oprette en kategori der omhandler Musik?
Avatar billede nicklasb Nybegynder
21. april 2003 - 00:02 #2
man ved ( eller JEG gjorde ) ikke hvad siden handler om.. overhovedet.. det eneste der lige er på forsiden er en top menu, og så en masse 'kategorier' listet op ved siden af hinanden..
er det et forum eller en link-database, var min første tanke..
men så det dog i titelbaren.. ellers havde jeg nok stadig været i tvivl.. :)
derudover syntes jeg ikke farverne er speciel ophidsende.. ikke lige frem derfor jeg måske skulle besøge siden igen..

og så er der for meget 'lort' på siden.. det skal helst være klart og enkelt hvad de forskellige funktioner skal bruges til..

hvad er fx forskellen på en post med et http://www.xixworld.com/template/default/image/new_1.gif , og en med et http://www.xixworld.com/template/default/image/new_7.gif ??

så syntes jeg også at du burde finde en anden skifttype.. den er en smule svær at læse den du har valgt.. eller også er det farven den er gal med ?!? prøv dig frem..

og så syntes jeg du skulle kaste alt det 'lort' i bunden væk.. hvad skal jeg bruge et nope.dk logo og hvad de ellers hedder de andre til ?? jeg er sku lige glad med om du har haft 0 eller 1000 besøgende både i dag og gennem hele forløbet.. og hvis den ikke engang kan informere om noget som helst ser jeg slet ingen grund til den.. men det er måske bare mig der er sær ??

men også lige lidt ros.. syntes dit logo er PISSE fedt.. bare syndt du ikke bruger det ordentligt.. banneret eller ikke specielt godt sat op..

men ellers en god side.. skal nok blive god når der kommer nogle links på, så man ikke sidder og åbner tomme sider igen og igen.. ;)

/Nicklas B.
Avatar billede ervill Nybegynder
21. april 2003 - 00:03 #3
okay site. Selvom der er mange af sådanne sites, mener jeg alligevel der er muligheder. Det er en smart funktion du har lavet med at man kan ændre sproget. (hvordan har du gjort det?)
Selve designet synes jeg er flot og overskueligt. Lidt sexappeal mangles der måske. Den er for hvid.
Jeg synes måske også du skulle droppe statistikken, den behøves vi ikke at se. Hvis jeg tager hjemmesiden på norsk, er der problemer med æ,ø og å. Men det ved du jo.
God fornøjelse.
Avatar billede _michael_ Nybegynder
21. april 2003 - 00:05 #4
Hvad står 'HEW' for? :o)
Avatar billede jdan Nybegynder
21. april 2003 - 16:48 #5
Det ser da flot og prof ud, men måske lidt mindre skrifttyper - kig på Jubii, de bruger helt små. Ihvertfald skift mellem store typer til niveau 1 og mindre typer til niveau 2 osv. I din indexering.
Avatar billede ponyboye Nybegynder
21. april 2003 - 16:54 #6
takker for jeres svar. jeg har nu rettet let på den. så hvis i ville være søde at kigge igan
Avatar billede jdan Nybegynder
21. april 2003 - 17:17 #7
Stadigvæk de skriftstørrelser :)
Avatar billede ban_me Nybegynder
07. maj 2003 - 20:39 #8
Den er meget kedelig
Avatar billede ponyboye Nybegynder
31. maj 2003 - 03:00 #9
takke for hjælpen
Avatar billede ponyboye Nybegynder
31. maj 2003 - 03:00 #10
takke for hjælpen