Avatar billede kasperlund78 Nybegynder
20. april 2003 - 21:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Feedback

Hej!

I er meget velkommen til at komme med ideér eller respons af siden udseende. Der er vist ingen links der virker(Ikke mig til ordner det)

Det skal tilføjes, at den er optimeret til 1024 x 768.

Tak og go´påske...

www.mobilegamer.dk
Avatar billede ahjdp1 Nybegynder
20. april 2003 - 22:03 #1
Generelt ok

Men her kommer et par forslag til ændringer:
- Hvad med at gøre iframe lidt højere så du undgår scroll-bars.
- Knapperne "Startside" og "Foretrukne" kunne gøres transparente for at skabe et mere rent logo
- Lav evt. sådant så at man kan se hvilket menu-punkt man er over når man kører musen hen over
Avatar billede jakoba Nybegynder
20. april 2003 - 22:08 #2
optimeret til... er OK hvis det blot betyder at i den opløsning er siden allerflottest.

Når det betyder "siden bliver snotsølle med vandret scroll i lavere opløsninger" er det et tegn på det er da en dårlig side. lav den så den kan tilpasse sig lidt, fx ved at centrere horisontalt istedet for at give den en fast fed margin tilvenstre.

Dit bannerbillede foroven er svært at gøre justerbart, men det kan faktisk gøres hvis du måler browserwinduets bredde med javascript og så giver billedet den bredde. Men så at få den delte hånd til at passe med menubilledet nedenunder det bliver rigtig svært, det kan gøres, men jeg ville nok vælge at opgive den effekt.

Designmæssigt er siden ellers dejl enkelt og overskueligt sat op. dejlig brugervenligt. Fyren øverst tilvenstre er måske lige lovlig enkel, jeg har svært ved at forstille mig en målgruppe der vil værdsætte eller identificere sig med ham ( men jeg er også over 50 :-))

mvh JakobA
Avatar billede 29720689 Nybegynder
24. april 2003 - 10:46 #3
Siden virker rigtig enkel at gå til. Det er dejligt at se der stadig bliver lavet rolige hjemmesider. Altså uden alt for mange effekter.

God sammensætning af farver. Et minus kunne være opløsningen, men det er selvfølgelig få der bruger mindre end 1024x768.

En opad vendt tommelfinger herfra;-)