Avatar billede mio Nybegynder
20. april 2003 - 21:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Underligt muse-problem

Hej

Jeg har et underligt problem med min mus:

Når jeg er fil-exploreren og klikker på venstre muse-tast så åbner den "Søg efter filer..."

Jeg har ikke problemet andre steder hvor venstre museknap fungere fint. Det er kun i fil-exploreren. Jeg har ledt og ledt i alle ender og kanter af kontrolpanel, museindstillinger, regedit osv. uden held.. Nogen der lige har løsningen på det problem?

-mio-
Avatar billede teknik Juniormester
20. april 2003 - 21:44 #1
hmmm...har  du installeret en musedriver, eller kører du blot på XP's indbyggede.

Hvis det er et "nyt" problem, så prøv at  køre en systemgendannelse
(går ud fra at du kender stien hertil)

...lyder mistænkeligt som om et eller andet software er "beskadiget", tror ikke på, at det er en almindelig indstillingsmulighed for en mus.
..så skulle det give "søg"  alle steder.
...svag virusalarm...måske..

mvh :-)
Teknik
Avatar billede mio Nybegynder
20. april 2003 - 22:20 #2
Tja...systemgendannelsen hjalp... den havde jeg ikke lige tænkt på... Hvad der så har været galt er stadig uvist.... de filer som den ændrede var ikke umiddelbart noget som havde med musen at gøre, men det kan naturligvis være BulletProof FTP server som har lavet noget snask....

-mio-
Avatar billede teknik Juniormester
20. april 2003 - 22:37 #3
Ok - easypoints der, men dem skal der jo også være lidt af - takker *SS*