Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
20. april 2003 - 21:03 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Mangler inspiration til mit weblayout!

Hej! Jeg mangler inspiration til mit layout.. Min url er: www.Cs-freaKZ.tk ... Hva synes du jeg ka putte på siden? Nyt layout? .. Har du nogen ting jeg ka putte på nogen specielle steder?... Hva ska laves om?...

Jakob
Avatar billede jdan Nybegynder
21. april 2003 - 16:45 #1
Hej Jakob! Fedt at se en CS entusiast og webmaster som mig selv :) Jeg kunne ikke lade være med at lægge mærke til dine meget lange menuer - prøv tigra menuen (javasript dropdown) Den er gratis og ville passe perfekt på din side, da du kan justere farver og alting på den. LINK: http://www.softcomplex.com/products/tigra_menu/ Den er gratis, hvis du ikke tager pro udgavem :) Held & Lykke
Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
23. april 2003 - 14:35 #2
Tak! Jeg ska bare lige arbejde lidt på den... :D
Avatar billede anders_kaas Nybegynder
30. april 2003 - 18:49 #3
Den ser da meget godt ud... men mangler der ikke noget indhold??
PS: Din aftemning virker ikke.
Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
30. april 2003 - 19:21 #4
Indhold?..... Mener du at der mangler sider?.. Hvis det er siderne er det fordi jeg vil ha det helt rigtige layout først.. Og SÅ lave siderne :D!
Avatar billede kop Nybegynder
01. maj 2003 - 00:16 #5
11 år hmmmm. Mand. hmmmmm  så flot en side 11 år hmmmmmmmmmm. mam undres
Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
01. maj 2003 - 14:22 #6
He... Tak ....
Avatar billede kop Nybegynder
01. maj 2003 - 14:31 #7
men som sagt på den anden tråd så brøv at ændre din baggrund / farven kunne være sort hvid gradient !! hvilket program har du lavet den i
Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
01. maj 2003 - 14:32 #8
Gradient? Jeg har lavet siden i FrontPage
Avatar billede kop Nybegynder
01. maj 2003 - 16:17 #9
Gradient: så siden er mørk i det ene hjørne og lys i det andet.ellr hvordan man nu vil have det .du kan lave en gradient i fireworks / til bagrund
Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
01. maj 2003 - 16:20 #10
Ok.... Lyder da nice nok!... Fireworks er det et Html program eller til billeder?
Avatar billede kop Nybegynder
01. maj 2003 - 16:35 #11
Det er til billeder og du kan hendte en gratis prøveversion hos macromedia /hvis du kender photoshop en lille smule så skulle det være lige  at gå til .
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
31. maj 2003 - 18:28 #12
Det hele flyder rundt... små forsigtige rammer ville gøre underværker
Avatar billede ilithanos Nybegynder
10. juli 2003 - 14:18 #13
kan ikke lukke siden op
Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
10. juli 2003 - 15:15 #14
det er ligemeget nu...
Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
11. september 2004 - 23:41 #15
Lukker