Avatar billede sfc Nybegynder
20. april 2003 - 20:09 Der er 8 kommentarer

mangler opgave om hjemmeside og database design

Jeg vil være taknemlig hvis en venlig sjæl, har et eksempel på en opgave om database og hjemmeside design jeg kan låne! Det er svært at komme igang med at skrive en opgave når man har en 50 årrig it-lærer, der ikke vil give en ordentlige informationer om, hvorledes en sådan opgave skal udformes.

hvis du har en opgave jeg må låne plz mail til haf@post6.tele.dk

På forhånd tak
Avatar billede jeppea.dk Nybegynder
20. april 2003 - 20:18 #1
Har ikke en opgave til dig, men prøv http://www.studienet.dk
koster ca. 5-10kr for sådan en opg. ;D
Avatar billede sfc Nybegynder
20. april 2003 - 20:25 #2
Ja men de opgaver er ikke seriøse!!!
Avatar billede jkrons Professor
20. april 2003 - 22:52 #3
Du er ikke særlig informativ! Hvilken type opgave? Hvilket fag? På hvilket niveau?
Avatar billede sfc Nybegynder
20. april 2003 - 23:13 #4
faget er IT-A og opgaven må gerne være beskrivende. (:
Avatar billede terry Ekspert
21. april 2003 - 09:35 #5
sfc>this category is Access so I suggest you moce thís question to ASP programming!
Avatar billede jkrons Professor
21. april 2003 - 10:03 #6
Jeg har desværre ikke en sådan opgave, og terry har nok ret i det med asp kategorien, hvis der indgår væsentlige elementer af hjemmeside.
Avatar billede terry Ekspert
21. april 2003 - 10:39 #7
moce = move
Avatar billede kasperlund78 Nybegynder
21. april 2003 - 13:52 #8
Hvis du skal aflevere den på Hamlet, er det MEGET dumt at hente en gennem dette sted!!!-Bare en advarsel;-) Men held & lykke med opgaven!