Avatar billede webs Nybegynder
20. november 2000 - 13:09 Der er 7 kommentarer og
4 løsninger

Spil online på nettet

Hvor kan man spille eks. Quake, Red alert m.m. online på nettet.

Findes der danske steder?

og hvordan kommer man igang?
Avatar billede zhatten Nybegynder
20. november 2000 - 13:17 #1
du skal jo selv have spillet for at kunne spille det, hvis du har spillet Quake ved jeg du kan spille over TV2\'s server.

- Zhatten
Avatar billede jimsim Nybegynder
20. november 2000 - 13:19 #2
For det første skal du købe spillene, derefter finder du nogle servere at connecte til.
Danske quake-sider
www.quake2.dk
www.q2.dk
www.quake3.dk
Avatar billede webs Nybegynder
20. november 2000 - 13:23 #3
Hvis jeg har spillet.. hvordan joiner jeg det via nettet?

Skal man logge ind på spillet og vælge?

Har aldrig prøvet det så er på bar bund..
Avatar billede zhatten Nybegynder
20. november 2000 - 13:27 #4
der står vist et eller andet sted i spillet inde under multiplayer at du kan join en anden server der går du så ind og skriver adr. til f.eks tv2\'s server.

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
20. november 2000 - 13:29 #5
prøv at se her :

http://spil.tv2.dk/quake/

der står lidt om hvad din computer skal kunne og sårn hvis du går ind under det lille links lige under det om Quake
Avatar billede jimsim Nybegynder
20. november 2000 - 13:30 #6
Hvilken udgave af quake vil du gerne spille?
Fandt ingen dansk side, men kig på http://www.gamezone.com/ongaming/p15207.htm
http://www.gamezone.com/ongaming/ongaming_list.htm
Avatar billede zhatten Nybegynder
20. november 2000 - 13:31 #7
Oops...

der står hvad der server kan !!!

jeg kan sku ikke huske hel hvad man skal hvis der er en menu inde i Quake der hedder multiplayer vil jeg forslå du prøver at gå der ind.

- Zhatten
Avatar billede jimsim Nybegynder
20. november 2000 - 13:35 #8
Avatar billede jimsim Nybegynder
20. november 2000 - 13:36 #9
Avatar billede klas Juniormester
20. november 2000 - 15:31 #10
Hvid du spiller redalert skal du bare klikke på \"internet\" i spil menuen . .
Avatar billede denboj Nybegynder
20. november 2000 - 22:31 #11
i de fleste spil skal du som klas siger koble på internettet - og så vælge at spille på internettet inde i spillet - Den finder selv sin server så - På denne måde er de med til at bremse en del af piratkopieringen fordi man ligepludseligt også skal til at hacke sig ind på en server hvis man skal spille over nettet