Avatar billede /krag Nybegynder
20. april 2003 - 14:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Movie Maker Program!

Jeg har selv Windows Movie Maker, men det er ikke så godt igen! Vi har et ude på skolen, som jeg selvfølgelig ikke husker hvad hedder, men der kan man det jeg gerne vil! Hvis der er nogle som kender et brugervenligt (nemt) progra, som kan følgende, så skriv endelig:

-Tilpasse lyden! Altså, skrue op og ned for det enkelte klip!
-Ligge en overskrift ind (tekst)
-Lave forskellige måde på at få fra en scene (klip) til en anden scene)

Det er jo ikke ligefrem store krav, så hjælp mig ;)

Ps, hvis der er nogle som ved om windows movie maker KAN overstående, så sig også meget gerne til!
Avatar billede Spotgun Seniormester
20. april 2003 - 14:12 #1
Pinnacle Studio 8.0 kan det du efterspørger... og meget mere!
Avatar billede /krag Nybegynder
20. april 2003 - 14:13 #2
Samtidigt let at bruge, for et fjols som mig?
Avatar billede Spotgun Seniormester
20. april 2003 - 14:15 #3
Jeps - det er ret nemt at gå til. Det meste kan klares vha. drag-n-drop princippet. Og det er nemt at lave overgangs-effekter og overskrifter...
Avatar billede /krag Nybegynder
20. april 2003 - 14:16 #4
Fedt nok! Kan det tage mpeg filer?
Avatar billede martex Nybegynder
20. april 2003 - 14:21 #5
Jeg har også brug for et redigeringsvideohalløjsapisprogram. Kan man downloade det der Pinnacle? Og hvor? Og hvis man ikke kan downloade det, hvor kan man så købe det? Og hvad koster det?

Til Spotgun.....
Avatar billede /krag Nybegynder
20. april 2003 - 14:24 #6
Martex: På www.downloads.com kan det hentes! Bare søg efter programmet! Jeg er ved at hente det!

Shotgun: du får pointne, efter jeg lige har kigget på programmet! Og, kunne det tage mpeg filer?
Avatar billede martex Nybegynder
20. april 2003 - 14:34 #7
/krag: Mange Tak.
Avatar billede Spotgun Seniormester
20. april 2003 - 14:39 #8
Yup - det kan sagtens klare mpegs, og du kan vælge mellem et hav af formater og kvaliteter, når den færdige film skal genereres...
Avatar billede /krag Nybegynder
20. april 2003 - 15:10 #9
HVOR SJOVT: Det er lige præcis det program vi har på skolen! SUPER duper! Takker..