Avatar billede stuffe Nybegynder
20. april 2003 - 13:49 Der er 4 kommentarer

Trådløst keyboard

Hejsa!

Jeg skal bruge et trådløst kayboard med indbygget/påmonteret en mus/trackball/trackpoint. Hvor f.... finder jeg det? Har kigget lidt på EDBpriser, men uden held. Der behøver ikke at være alle 102 knapper eller hvor mange der normalt er. Gerne et lille smart et med 80/90 knapper eller hvordan sådan noget nu ser ud....
Avatar billede terry Ekspert
20. april 2003 - 13:55 #1
never seen one with buildt in mouse !
Avatar billede stuffe Nybegynder
20. april 2003 - 13:59 #2
Jeg ved de findes. Bla. har IBM engang lavet et....
Og på Scandic hotel i sydhaven i Kbh har man også sådan et på værelset
Avatar billede sprutnik Nybegynder
20. april 2003 - 14:05 #3
Jeg mener stadig IBM laver dem. Jeg har set de har et lille tastetur med indbygget trackpoint som kører over infrarød. Kan selvfølgelig ikke finde den nu. Du kan prøve at kontakte ibm i Danmark, de burde vel vide det.
Avatar billede dmcn Praktikant
20. april 2003 - 16:50 #4
Jeg har et fra Acer til min media-box. Sørg dog for at få et, der kører via radiobølger og ikke IR - lidt irriterende at der skal være line-of-sight mellem enhederne. :|