Avatar billede __diskotekpitz.dk__ Nybegynder
20. april 2003 - 13:30 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Pc til ca. 3000kr.

Hej.

Jge har fået den opgave at finde en pc til min moster. Hun vil ca. bruge 3000kr (muligvis 4000kr) på en pc. Det skal selvfølgelig være en pc som er samlet, men styresystem m.m. er lige meget for det har jeg fundet til hende.

Maskinen skal primært bruges til at gå på internettet osv. med, men hun har også en knægt på 10 år som gerne ville spille nogle computerspil..

Hva har i af forslag?

På forhånd tak!
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
20. april 2003 - 14:40 #2
allesammen til under kr 3000 uden skærm uden onbord grafik kort.
du kan finde en fin skærm til under kr 1000 her http://www.edbpriser.dk/hardware/skaerme.asp
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
20. april 2003 - 14:43 #3
fandt lige en fed 19" skærm til kr 1289 http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1514607892
..så er din moster sg godt kørende;)
Nå men må løbe nu pligten kalder ..held og lykke med købet :)
Avatar billede __diskotekpitz.dk__ Nybegynder
20. april 2003 - 15:11 #4
Tak for de gode svar :) Skærmen behøver jeg ikke, for der får hun en jeg har liggende :)
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
21. april 2003 - 22:58 #5
Hej igen

Jeg så lige at du havde en del gamle åbne spørgsmål ..er du ikke sød at lukke dem ..hvis du ikke syntes at du har fået det rigtige svar på et spørgsmål du har stillet her på Eksperten ,så kan du selv poste et indlæg i tråden som et svar ..feks. bare skriv "lukket" og så kan du tildele dig selv point og så er tråden lukket ..selvfølgelig bør du give folk point hvis de har givet dig et svar du kunne bruge ..men ellers tag dem selv.
hvorfor jeg overhovede gider skrive dette indlæg er fordi at der efterhånden er så mange "åbne spørgsmål" som egenligt burde være lukket forlængst og det giver en masse spildtid for alle de flinke mennesker der gider bruge en del af deres fritid på at hjælpe andre folk her på siden ..og spildtid giver længere svartider og der er sgda fedt at få et svar hurtigt når man har et problem ...ik ;)
på forhånd tak :)
MVH ExNatteRavnen
Avatar billede lrd Nybegynder
23. april 2003 - 10:26 #6
Enig :))
Avatar billede __diskotekpitz.dk__ Nybegynder
23. april 2003 - 20:45 #7
Ja selvfølgelig :) Skal ske med det samme ;) Tak fordi du minder mig på det!

Mvh Nicolai
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
23. april 2003 - 23:58 #8
Hej Nicolai
takker fordi du gad bruge lidt tid på at lukke dine spørgsmål ..gid alle brugere her på Eksperten var som dig ;) ..fik du købt computer til din moster ? ..hvis du ikke gjorde, så finder jeg gerne et par muligheder mere.

MVH ExNatteRavnen ..som forøvrigt også takker for point ;)
Avatar billede __diskotekpitz.dk__ Nybegynder
24. april 2003 - 16:49 #9
Hej :)

Ja selvfølgelig, det er da det mindste man kan gøre når nogle sidder og bruger tid på at besvare ens spørgsmål!

Ja jeg fandt en pc, jeg bestilte den første du foreslog, så jeg takker for hjælpen ;)

Forsat god dag.

Mvh Nicolai
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
24. april 2003 - 17:03 #10
Den skal hun nok blive tilfreds med ..jeg er glad for jeg kunne hjælpe ;)
MVH ExNatteRavnen