Avatar billede wannafly Nybegynder
20. april 2003 - 10:50 Der er 4 kommentarer

hjemmejob

Findes der ikke længere hjemme job ala saml en kuglepen eller monter en eller anden dims i 1000 mobiltelefoner? nogen der kender firmaer som tilbyder dette?
Avatar billede wannafly Nybegynder
20. april 2003 - 11:05 #1
Avatar billede wannafly Nybegynder
20. april 2003 - 11:05 #2
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. april 2003 - 11:21 #3
Det virker ikke seriøst at du som arbejdstager skal betale
for formidlingen. Du har ingen chance for at bedømme om der
er reelle jobs bagved. De burde leve af virksomhederne, der
søger medarbejdere.

(blot sagt af en almindeligt mistroisk ældre medborger...)
Avatar billede jensb Nybegynder
21. april 2003 - 00:29 #4
Det er vist ikke så nemt at få den slags arbejde. Jeg har søgt meget efter det, fordi min mor godt ville have sådan noget, som f.eks. at sidde og samle kuglepenne om aftenen.  Men hver gang man lige tror man har fundet noget, så er det altid noget med at man skal købe en CD med oplysningerne, og noget i den stil.

Så enten skal man kende nogen som kender nogen, eller også så bliver man nødt til at tage chancen en dag, og prøve at betale for oplysningerne...men jeg frygter også lidt at man bliver taget i røven.