Avatar billede qubstar Nybegynder
19. april 2003 - 23:32 Der er 37 kommentarer og
1 løsning

Mangler 2 mennesker som vil hjælpe mig?

Hej jeg mangler 2 som er mega god til asp og access, som vil være med til at lave min side færdig?
Avatar billede virus Nybegynder
20. april 2003 - 00:40 #1
Ehhh det kommer da helt an på hvad du har i hovedet af krav...
Avatar billede qubstar Nybegynder
20. april 2003 - 00:42 #2
Kun at du kan programmere asp og kan access?
Avatar billede virus Nybegynder
20. april 2003 - 00:43 #3
Nu ikke det jeg helt mente :)
Hvad er det du skal ha lavet færdig? Hvor langt er du i forvejen?
Avatar billede locturian Nybegynder
20. april 2003 - 00:43 #4
Hvad er der i det? Ud over 15 point ?
Avatar billede qubstar Nybegynder
20. april 2003 - 00:45 #5
jeg er over halvejs med det....add mig på MSN Qubstar@crashchat.dk
Avatar billede virus Nybegynder
20. april 2003 - 00:45 #6
locturian > Tvivler på du skal forvente noget, men lad os se, kan være manden har vundet i Lotto til aften...
Avatar billede locturian Nybegynder
20. april 2003 - 00:46 #7
Jamen, qubstar, beskriv hvad du skal have lavet, og hvad det er i det, for os ?
Avatar billede virus Nybegynder
20. april 2003 - 00:46 #8
gubstar > Der kan jeg ikke hjælpe, da MSN er noget af det sidste der nogensiden får lov at 'leve' på min maskine.
Avatar billede qubstar Nybegynder
20. april 2003 - 00:46 #9
Vundet i lotto...har jeg næppe....men hvis i ikke vil hjælpe så det okey...!!!
Avatar billede qubstar Nybegynder
20. april 2003 - 00:47 #10
Hvad er i det???
Avatar billede virus Nybegynder
20. april 2003 - 00:47 #11
gubstar > Fortæl os da hvad det er du mangler... Så kan vi vel tage stilling til det der?
Avatar billede qubstar Nybegynder
20. april 2003 - 00:49 #12
der mangler at blive lavet nogle ting til mit forum, artikler og nogle andre ting, men det er bedst i ser det hvis i har alle filerne, så kan i jo se om i kan det?
Avatar billede locturian Nybegynder
20. april 2003 - 00:51 #13
Jamen qubstar, havde du forventet at vi skulle lave det gratis ?
Avatar billede qubstar Nybegynder
20. april 2003 - 00:52 #14
Skal alt koste penge???
Avatar billede locturian Nybegynder
20. april 2003 - 00:53 #15
Hvad kan du så tilbyde da? Du kan ikke forvente at folk bare vil hjælpe dig, uden de får noget til gengæld...
Avatar billede qubstar Nybegynder
20. april 2003 - 00:54 #16
Hvad vil du have til gengæld?
Avatar billede locturian Nybegynder
20. april 2003 - 00:55 #17
Penge, gaver/vare, noget jeg kan bruge til noget ?
Avatar billede qubstar Nybegynder
20. april 2003 - 00:56 #18
penge kan du få hvis vi sælger det som kommer på siden?????
Avatar billede locturian Nybegynder
20. april 2003 - 00:58 #19
Hvem er vi, og hvad vil i sælge ?
Avatar billede qubstar Nybegynder
20. april 2003 - 00:58 #20
?????????
Avatar billede qubstar Nybegynder
20. april 2003 - 00:59 #21
Skal du være med???? eller skal du ikke være med???? det er det svar jeg forventer du svare?
Avatar billede locturian Nybegynder
20. april 2003 - 01:00 #22
Jeg vil sq da ikke være med til noget jeg ikke ved hvad er. Hvis du nu forklarede hvad det gik ud på, kunne det være jeg gav dig et svar....
Avatar billede qubstar Nybegynder
20. april 2003 - 01:01 #23
det går ud på at jeg var ved sammen med nogle andre at lave et froum, men de akred fra det hele, så det blev ikke lavet færdig....så jeg vil gerne have nogle til at hjælpe mig med at få det færdig?????
Avatar billede locturian Nybegynder
20. april 2003 - 01:03 #24
Og så er vi tilbage ved punkt 1. Hvad får jeg ud af, at hjælpe dig med det?
Avatar billede qubstar Nybegynder
20. april 2003 - 01:04 #25
Prøve at tjene penge ved at sælge ting, artikler downloads osv.....vil du eller vil du ikke????
Avatar billede locturian Nybegynder
20. april 2003 - 01:06 #26
1. Hvor gammel er du?
2. Man sælger ikke "bare" ting
3. Folk gider ikke betale for downloads og artikler
4. Der skal være en garranti for at jeg får noget ud af det. Det der med 'Hvis vi engang tjener nogen penge, skal du nok få nogen', holder ikke en meter
Avatar billede qubstar Nybegynder
20. april 2003 - 01:07 #27
jeg skriver ikke min alder her, add mig på ICQ #153647659
Avatar billede virus Nybegynder
20. april 2003 - 01:09 #28
Dvs 13?
Avatar billede thojo Nybegynder
20. april 2003 - 01:15 #29
hehe.. slet ik så meget virus..
Avatar billede bearhugx Nybegynder
20. april 2003 - 01:19 #30
Hvorfor laver du ikke dit forum (+andet) i PHP - det kan du jo finde ud af... (jvf. dit minisite...)
Avatar billede mudgi5 Nybegynder
20. april 2003 - 01:57 #31
qubstar, prøv nu bare og forklare dem hvad fanden det er du vil tjene penge på, hvorfor du har lavet dit site, hvad er formålet med det, hvordan vil du tjene pengene, jeg tror det er det de fleste gerne vil vide før de gider hjælpe dig. FOr som locturian siger, det du siger med at hvis du tjener penge skal de nok få nogen, det er jo for langt ude.. Prøv at være lidt mere konkret om emnet, eller vent til du blir 15-16 år så du kan formulere dig...
Avatar billede locturian Nybegynder
20. april 2003 - 12:11 #32
hehe, well, snakkede lidt med ham over icq. Og først vil have sælge designs til andre hjemmesider, så vil han lave en online spilleside (med jackpot, rolette, og i den dur) men han har ingen idé om hvordan han vil gribe det an. Ej heller har han idé om hvordan man forlanger betaling for noget sådan, og om det overhovedet kan hænge sammen. Han står helt uforstående over for, at folk vil have noget til gengæld for at lave et stykke arbejde. Han forventer (ved ikke om han er dum, eller blot meget meget naiv) at folk laver en hel side for ham, inc. et betalingsmodul, helt gratis, bare for at være flink...

Han siger selv at han er 22, men det lader det sq ikke til. For så burde han også vide at noget sådant er totalt umuligt...

Anyways, var bare min mening...

/Loc out
Avatar billede shadowdance Nybegynder
23. april 2003 - 17:24 #33
Hvad sker der for jer, mennesker? Hvis i ikke er friske på hans måske noget tågede forslag, så kan i sgu da bare lade være med at deltage.

Men at snakke fortroligt med ham på icq, og derefter udlevere ham på hans egen debat, det er da lidt ringe. Solidariteten på dette site er helt til rotterne. Ligesom de fleste medlemmer er. Hvis man skulle lave ordentlige retningslinier for Eksperten, skulle man starte med at udelukke alle jer forfærdelige, rotte-agtige psykopater.
Avatar billede mudgi5 Nybegynder
23. april 2003 - 17:29 #34
Hvis du har noget imod os mennesker eller "alle os forfærdelige, rotte-agtige psykopater" (som du selv beskriver os), så synes jeg ærligt talt bare du skulle tage og holde dig væk fra siden, og lade os være, og evt. finde et kursus i hvordan man snakker pænt til dine medmennesker :-)
Avatar billede shadowdance Nybegynder
23. april 2003 - 17:47 #35
Formålet med min nedladende tone var sådan set at påpege, at i netop mangler pli. Når du nu selv snakker om at tale pænt, kan du så ikke se, at det er en udpræget mangel på anstændig opførsel at tale spottende om en mands alder og intelligens, endda i 3. person, i mandens eget debatindlæg?

Så er "rotte-agtige psykopater" alligevel så outreret, at jeg ikke ville forvente at man kunne føle sig stødt.
Avatar billede locturian Nybegynder
23. april 2003 - 21:25 #36
Shadowdance, hvis ikke du kan lide den måde hvorpå vi opføre os her, så smut? - Ærlig talt... Så find et sted, hvor folk opfører sig anstændigt (efter din mening) - Jeg skriver blot at jeg har snakket med ham på icq, så andre ikke lige hopper på pinden, og laver en masse arbejde forgæves...
Avatar billede the_bma_man Nybegynder
21. maj 2003 - 15:14 #37
Men ellers - er det ikke ved at være tid at lukke dette spørgsmål?
Avatar billede qubstar Nybegynder
13. juni 2003 - 15:48 #38
out