Avatar billede mathsk Nybegynder
19. april 2003 - 21:14 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Webtech bærbar?

jeg ville lige høre om der var nogen der vidste noget om webtech bærbare.. jeg skal til at købe en webtech 6400 brugt, da jeg ikke har penge til en ny... så ville  jeg lige høre om der var nogen der havde nogen billeder af den, eller nogen der havde nogle dårlige/gode erfaringer med webtech's bærbare...
Avatar billede curious Nybegynder
19. april 2003 - 21:53 #1
Webtec er et ganske udemærket PC mærke, dog syntes jeg at de er lidt klodsede i designet, men arbejds mæssigt skulle de yde en ganske god preformance ..

Så mit forslag er, køb en, du går aldrig helt galt i byen .. :)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
22. april 2003 - 19:45 #2
Det er ikke let vægtscomputere, de vejer godt. Kender et par stykker der har haft alvorlige hardware problemer på deres webtech bærbar.

Synes det vil være bedre at købe en vega/noteIT fra ny, som kan fåes til rimelige penge, og så følger der også garanti med, hvilket der sikkert ikke gør ved din webtech.
Avatar billede mathsk Nybegynder
23. april 2003 - 10:29 #3
jaa. men så koster de jo også mere end 6000?

jeg har ikke mere end 6000 (tror jeg)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. april 2003 - 11:49 #4
mathsk >> Ja det gør de, men jeg synes helt bestemt det er værd at vente og spare de sidste penge op, for du får altså efter min mening en bedre computer.
Avatar billede mathsk Nybegynder
23. april 2003 - 14:33 #5
ok.. men jeg har brug for den inden længe.. og jeg kan ikke nå at spare op.. måske når der er gået en mnd eller to kan jeg sælge den og købe en anden.... men tak til dig alligevel