Avatar billede Pansen Praktikant
19. april 2003 - 20:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

CD brænder

Jeg har altid brugt cdrwin til at brænde .cue og .bin filer med, men efter jeg ahr formateret kan den ikke finde cd'en. Jeg har aldrig haft en fejl før. men efter formateringen har den ikke kunne finde 10 cd'er som jeg har brændt!! Fejlen den giver når jeg vil ind på cd'en er: Windows kan ikke læse fra denne disk. Disken kan være beskadiget eller bruger muligvis et andet format, somn ikke er kompatibelt med windows!
Avatar billede ghostdk Nybegynder
21. april 2003 - 11:13 #1
Hvilken version af Windows snakker vi?? XP?

Hvis ja, har du forsøgt at installerer en ASPI driver?  Det kan give seriøst problemer med at tilgå CDROM/CD-R drev efterfølgende.
Avatar billede Pansen Praktikant
21. april 2003 - 14:06 #2
Ja det er xp, men den installerer da selv de der ASPI drivere når man installerer cdrwin!
Avatar billede Pansen Praktikant
31. maj 2004 - 16:31 #3
hej