Avatar billede swasper Nybegynder
19. april 2003 - 15:52 Der er 13 kommentarer

Rengøring af strømforsyning

Hvad er den smarteste og letteste måde at fjerne støv fra sin strømforsyning på?
Avatar billede fromsej Praktikant
19. april 2003 - 15:57 #1
Brug en støvsuger.
Avatar billede medions Nybegynder
19. april 2003 - 16:04 #2
Eller brug en luftkompressor, så er du sikker på at få det hele med...!

//>Rune
Avatar billede fromsej Praktikant
19. april 2003 - 17:06 #3
medions>>Med en kompressor sprøjter du vand ind i strømforsyningen.
Dette kan IKKE anbefales. ;o)
Avatar billede medions Nybegynder
19. april 2003 - 18:30 #4
VAND??? -sq da ik'med en luftkompressor!! *G*

//>Rune
Avatar billede fromsej Praktikant
19. april 2003 - 18:37 #5
Jo sq.
Selvom der sidder en vandudskiller på luftslangen, er der masser af kondensvand i luftstrømmen.
Avatar billede medions Nybegynder
19. april 2003 - 18:39 #6
Altså en luftpistol -der er der da ikke noget vand i???

//>Rune
Avatar billede akl_gr Nybegynder
19. april 2003 - 19:49 #7
Jo der er netop som fromsej siger, vand, der pga af trykket bliver fortættet og bliver til dråber i et kompressorsystem. Brug i stedet en dåse med trykluft som kan købes f.eks i fotoforretninger. Der er 100% ren og tør luft og trykket er ikke så højt at du kan blæse komponenter ud af PSU´en ;-)
Den er også genial til motherboards, grafikkort o.lign.
Avatar billede baloose Nybegynder
19. april 2003 - 19:58 #8
vis du venter lidt med at sætte strøm til er det ikke noget problem at bruge en kompressor!!!!!
Avatar billede medions Nybegynder
19. april 2003 - 20:00 #9
baloose> ;o)

//>Rune
Avatar billede c-holst Novice
20. april 2003 - 19:45 #10
du kan jo bare skille den ad og støvsuge den blidt med hårbørsten. husk at afbryde strømmen. Vil nok også holde mig fra kompressoren. Så ren behøver den jo heller ikke være
Avatar billede c-holst Novice
20. april 2003 - 19:46 #11
og resten af maskinen får samme tur............BLIDT=LAV SUGESTYRKE OG FORSIGTIGE BEVÆGELSER............Der er nok ikke garati på den slags
Avatar billede c-holst Novice
22. juni 2003 - 07:37 #12
så er det vist tid til at lukke eller kommer med lidt respons om hvordan det går
Avatar billede c-holst Novice
27. september 2003 - 08:11 #13
hvordan går det så?
har du fået det op at køre?
har du brug for mere hjælp?

vi hører gerne hvordan det går

carsten