Avatar billede yatz Nybegynder
19. april 2003 - 14:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Cs-spray

Hejza!
Jeg søger efter en som kan hjælpe mig med at lave et CS logo! Jeg hved simpelthen ikke hvordan man gør! :(
Jeg så at n0life^ havd fået noget hjælp så nu vil jeg prøve det sammme!
Her er lidt information om hvordan det skal se ud:

Der skal stå Yatz på den!
Der må gerne være noget ild på den!
Der må oxo gerne være nogle fede farver!
Avatar billede bartzzeh Nybegynder
19. april 2003 - 14:19 #1
Hvilken farve baggrund?
Avatar billede kobe14 Nybegynder
19. april 2003 - 14:23 #2
Det ved jeg...
Du skal downloade et program til at lave dine billeder til wad eller wad2 filer..
så skal du saette den i den cs mapper og så er det bare at spray du kan jo altid starte med at hente en .wad fil fra en cs hjmme side som du kan finde på google.
Avatar billede bartzzeh Nybegynder
19. april 2003 - 14:35 #3
Hvor finder man egentlig sådan en program?
Avatar billede mudgi5 Nybegynder
19. april 2003 - 14:47 #4
omg lol whahahahah n00b :D
Avatar billede jdan Nybegynder
21. april 2003 - 17:11 #5
Half Life Logo Creator er programmet du skal bruge til at konvertere dine billeder til .wad filer. I programmets help kan du læse om brugen af det. PS. hvis du skal have gennemsigtig farve på billedet er det en speciel blå som jeg ikke kan huske hex koden på men det står også i programmet.
Avatar billede yatz Nybegynder
25. april 2003 - 18:51 #6
Jeg er meget glad for de forslag jeg har fået fra jer! :)
Jeg har hørt om programmet HL-logo creator men jeg ved ikke hvor jeg kan D-loade det! sååå!

Mange tak for alle svarene!

//Yatz