Avatar billede geekpower Nybegynder
19. april 2003 - 12:10 Der er 1 kommentar

Spam filter til Opera 7

Hejsa, er der ikke nogen der kender et godt program plugin til Opera, der kan filtrere nogen af alle de irriterende spam emails man modtager tildags... Jeg havde et godt til Outlook, men jeg har ikke været i stand til at finde et til Opera - endnu! Nogen der kan hjælpe? Opera 4-ever
Avatar billede sbj Nybegynder
19. april 2003 - 14:05 #1
Prøv SpamWeasel.
http://www.mailgate.com/products/spamweas/sw_feat.asp
Jeg går ud fra du bruger Opera's email - den er jeg ikke særligt begejstret for (jeg bruger The Bat), men browseren er kanon!
Steen