Avatar billede rangerbs Nybegynder
18. april 2003 - 23:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Deaktivere netsend

Hej eksperter...

Jeg bor i et LAN-område og der synes de fleste at det er "vildt" sjovt at sende små irreterende beskeder til alle via netsend...
kan jeg deaktivere det?
og hvordan?
evt. bare spærre en ip?

mvh Ranger
Avatar billede esquimal Nybegynder
18. april 2003 - 23:41 #1
Du kan bare deaktivere den i services. Gå ind under administrative tools -> services og deaktiver din messenger service
Avatar billede rangerbs Nybegynder
18. april 2003 - 23:50 #2
Jeg er newbie på det område...
så hvis du gider skrive det mere præcist ( Jeg har en dansk version af xp pro )
mvh Jeppe
Avatar billede esquimal Nybegynder
18. april 2003 - 23:54 #3
Du går i Start -> Kontrol Panel -> Administrative værktøjer -> Services. Det er et billede med to tandhjul. Derefter finder du en der hedder Messenger ,(Nu ved jeg ikke lige hvad den hedder på dansk da jeg kun har en engelsk w2k ved hånden), Men jeg kunne forestille mig et eller andet med noget besked service
Avatar billede esquimal Nybegynder
18. april 2003 - 23:55 #4
Derefter dobbeltklikker du på linien den står i og trykker på knappen "Stop". Hvis du vil deaktivere den helt skal du vælge "deaktiveret" i feltet "Service type"
Avatar billede klud Praktikant
19. april 2003 - 17:15 #5
hva katten er netsend
Avatar billede kenp Novice
19. april 2003 - 18:09 #6
netsend er messenger ! når du kigger i tjenester
Avatar billede proxis Nybegynder
23. april 2003 - 07:46 #7
Start--> Kontrolpanel--> Administration--> Tejenester og stop messenger....