Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
18. april 2003 - 23:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skille gammel pc ad

Hej...

Jeg sidder lige nu og roder med en gammel compaq XE 466.
Nu skal jeg altså have den skilt ad og det driller utrolig meget. Jeg har skrued dem skruer ud jeg kan finde og kan bare ikke få toppen eller hvad det nu hedder af.

Nogen der ved hvad jeg skal gøre for at få det lort af.....
Avatar billede camino Nybegynder
18. april 2003 - 23:12 #1
prøv dig lidt frem, brug evt. vold, hvis den aldrig har være skilt.... :-D
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
18. april 2003 - 23:16 #2
Den har aldrig været skilt ad. Siderne på den er fuldstændig bøjet efter al det vold jeg har brugt på den. Jeg tror heller ikke jeg skal smadre den alt for meget da det er min lillesøsters som hun ikke bruger. Jeg nænnede ikke at vække hende for sådan en lille bagatel
Avatar billede double-g Juniormester
18. april 2003 - 23:19 #3
prøv at trække hele coveret bagud
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
18. april 2003 - 23:25 #4
fandt ud af det. Hele skidted hang jo sammen. Også fronten så med af skruetrækkeren og spagettiarmene skulle det bare fremad
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
18. april 2003 - 23:26 #5
Det er vildt så meget lort der er i den jeg ikke fatter en skid hvad skal bruges til
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
19. april 2003 - 00:34 #6
Svar :-D
Jeg håber det er okay med jer at jeg selv snupper pointene