Avatar billede fraggeren Nybegynder
18. april 2003 - 23:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hurtig hjælp nemme poing hvis du har svaret

jeg har lige lejet en dvd film, prøver at sætte den i men MIT DVD-drev vil ikke spytte ud lige meget hvad jeg gør, så bytter vi lidt rundt på nogle jumpere og prøver os frem, men stadig intet. lige pludselig kan computeren overhovedet ik finde noget som helst vi
prøvede så at gå ind og auto detecte de forskellige drev i bios'en men stadig intet!!! hjælp hurtigt og kom med et godt bud så har du scoret dig poing :>
Avatar billede bredker Nybegynder
18. april 2003 - 23:06 #1
har du prøvet at H-klikke på dit drev og trykke på skub ud
Avatar billede aovergaard Nybegynder
18. april 2003 - 23:07 #2
Når du genstarter din pc skulle du under genstarten kunne få den pillet ud igen.
Avatar billede camino Nybegynder
18. april 2003 - 23:16 #3
sæt strømstikket ordentlig i :-p har sq' haf lavet den med min brænder....mit var løsforbindelse...
eller det kan DVD'en der sidder i klemme, så må du skille drevet ad (hvorefter det IKKE virker mere...!
Avatar billede jumber Nybegynder
18. april 2003 - 23:16 #4
Der er måske en mulighed der hedder et nyt DvD drev, men hvad er det for et drev det ville jeg gerne lige vide så var det nok lidt lætter og fortælle dig hvad du skulle gøre.
Der plejer at være et meget  lille huld forand på de forskælige drev hvor man kan få en nål in og den udløser et eller andet så man kan få skuffen ud, men et lille problem vis det er et Pioneer SLOT IN der er nemlig ikke sådan en og så er du nød til at købe en nyt drev.
PS: Vis det ikke virker så kontakt mig lige.
Avatar billede popsy Novice
18. april 2003 - 23:35 #5
""så bytter vi lidt rundt på nogle jumpere og prøver os frem"" Øhhhh, måske en del af fejlen?
Avatar billede fraggeren Nybegynder
19. april 2003 - 02:39 #6
alle svar er ubrugelige undtagen 1 fra  jumper, den med hullet har vi ik prøvet, alt det andet er standard så schh ingen gode svar her
Avatar billede jumber Nybegynder
19. april 2003 - 22:56 #7
Tak skal du have fraggeren vis du har flere spørgsmål så skriv til min Mail
Avatar billede fraggeren Nybegynder
20. april 2003 - 09:41 #8
jes jes skal jeg nok du flinker fyr :>