Avatar billede bat Nybegynder
18. april 2003 - 20:32 Der er 9 kommentarer

internetporte

er der nogen der ved hvor jeg kan få et program som kan vise mig hvilke porte der er åbne og om der evt. er porte man ikke har adgang til
Avatar billede arne_v Ekspert
18. april 2003 - 20:34 #1
Avatar billede arne_v Ekspert
18. april 2003 - 20:34 #2
Avatar billede arne_v Ekspert
18. april 2003 - 20:35 #3
Hvis du kender lidt til internet protokoller, så vil en

netstat -a

kommando også fortælle dig en del.
Avatar billede rangerbs Nybegynder
18. april 2003 - 20:35 #4
Du kan vidst se hvilke porte der er åbne hvis du går ind i kør og skriver " command eller cmd " også skriv " netstat "

mvh Ranger
Avatar billede bat Nybegynder
18. april 2003 - 20:44 #5
det jeg skulle have var et program som kan vise mig om der er porte jeg ikke kan få adgang til
Avatar billede arne_v Ekspert
18. april 2003 - 20:48 #6
Jeg citerer:

er der nogen der ved hvor jeg kan få et program som kan vise mig hvilke porte der er åbne og om der evt. er porte man ikke har adgang til.

Som jeg læser det spørger du også om hvilke porte der er åbne.
Avatar billede clausjul Nybegynder
18. april 2003 - 20:48 #7
Er det ikke en portscanner, du tænker på? Et program, som kan scanne porte på et specifikt IP-nummer og så kan du se hvilke porte som er åbne på IP-nummetet?

http://www.tucows.com/preview/195201.html
Avatar billede bat Nybegynder
18. april 2003 - 20:57 #8
æhh... den kan hellerikke vise mig om der er evt. er en eller flere porte jeg ikke kan få lov at åbne
Avatar billede baloose Nybegynder
19. april 2003 - 18:10 #9
du skulle gerne kunne åbne alle de porte du har lyst til!