Avatar billede netsyd Nybegynder
20. november 2000 - 00:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Celle - lysavis problem i frontpage 2000

Jeg har 2 computer begge med de samme programmer installert. Maskinerne er sat ens helt op men alligevel er der forskel
i frontpage 2000/office 2000
i den ene maskine har jeg følgende problem
jeg kan ikke sætte en lysavis ind og jeg kan heller ikke sætte farve/billeder ind i enskaber for celle i frontpage jeg har flere gange tjekket både maskiner og program med de er helt ens sat op

er der nogle der har det samme problem / eller en Løsning
Avatar billede jwolf Nybegynder
20. november 2000 - 09:09 #1
geninstaller office.. det plejer at hjælpe
Avatar billede lens Nybegynder
21. november 2000 - 23:47 #2
En helt anden sag er at ms\'s lysaviser <marquee> kun virker i IE, hvilket ikke gør dem særligt smarte at bruge på nettet.