Avatar billede ksm Nybegynder
18. april 2003 - 00:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skins til XP

Hej.
Jeg er den lykkelige ejer af en Windows XP :)
Jeg kunne godt tænke mig dette skin til min XP:
http://www.wincustomize.com/skins.asp?library=22&SkinID=267

Jeg kan ikke få det til at loade alt ind, som man kan se på billedet!
Hvordan gør man helt præcis ?
Hvilket program ?

evt. nogle andre programmer, som kan det samme ?

På Forhånd Tak
Avatar billede rosvall Nybegynder
18. april 2003 - 01:12 #1
Avatar billede rosvall Nybegynder
18. april 2003 - 01:15 #2
Den beste løsning er at overskrive den uxtheme.dll der ligger i windows\system32 og windows\system32\dllcache-mapperne med denne her ting: http://files.themexp.org/tgtsoft/uxthemepatcher.zip .
Jeg kan ikke huske om man skal gøre det i fejlsikret tilstand eller hvordan men der er vel en readme...
Avatar billede chalde Seniormester
18. april 2003 - 04:47 #3
det skin kører ikke vha uxtheme.dll men winstyles (program i object desktop pakken)
du skal købe object desktop for og kunne bruge dette skin...
http://www.stardock.com
evt prøve en demo først..
Avatar billede ksm Nybegynder
05. maj 2003 - 21:08 #4
sdf
Avatar billede razor Nybegynder
12. maj 2003 - 17:51 #5
ksm - sådan noget gider vi ikke se på her. Du kan godt tage at belønne svarene for deres hjælp. Dette gør du ved at oprette et nyt spørgsmål i denne kategori med ref. til dette. Sker dette ikke inden 2 dage vil din brugerprofil blive afmeldt.
Avatar billede fcs Novice
15. maj 2003 - 22:51 #6
Ingen reaktion - deaktivering

FCS/Coadmin