Avatar billede julebetty Nybegynder
18. april 2003 - 00:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PHP programmør

Frivillig PHP programmør søges til frivilligt projekt

PHP programmør el. lign. søges til udvikling af  hjemmeside/evt. design på www.iawwd.com
Som du allerede kan se er hjemmesiden ikke så stor, det PHP programmøren primært skal udvikle er en internetside som er nem at opdatere online via PHP af alle vores medarbejdere selvom de ikke har kendskab til PHP.
Opdateringer vil primært blive foretaget på linksiden og medlemssiden.
Forsiden behøves f.eks. ikke at blive opdateret.

Vi ønsker desuden udviklet en menu som skal være en fil for sig selv, så det i fremtiden vil være let at tilføje undersider og nye kategorier.

Du vil få stor indflydelse på designets udseende.

Du vil, som tak for hjælpen, blive tilbudt gratis reklame på IAWWD's hjemmeside.

Skriv, på dansk,  til: secretariat@iawwd.com
Avatar billede dmcn Praktikant
18. april 2003 - 00:27 #1
Hvis betalings-tilbud har interesse, så send en mail til david@mcnally.dk. Jeg har udviklet et system, som med garanti vil interessere jer.
Avatar billede websolutions Nybegynder
18. april 2003 - 13:53 #2
for ekspertise-hjælp i php kontakt th@websolutions, vi har altid en løsning til dig ;-)
Avatar billede backside Nybegynder
18. april 2003 - 22:29 #3
Avatar billede qub- Novice
23. april 2003 - 21:54 #4
Jeg er måske intereset..

Men hvis i er kan i skrive en mail til

casperskou@hotmail.com