Avatar billede jens Nybegynder
19. august 1999 - 23:14 Der er 24 kommentarer og
3 løsninger

Hvem kan lave en banner ?

Er der nogen der vil tjene en skilling ved at lave en banner ? - jeg er sgi ik' særlig god til det selv,, sååååå

- Jens
Avatar billede cyberesben Nybegynder
19. august 1999 - 23:18 #1
hvor meget er "en skilling"?
Avatar billede jens Nybegynder
19. august 1999 - 23:46 #2
hvad synes du ? ;-)
Avatar billede henningo Nybegynder
20. august 1999 - 03:15 #3
Helt ærligt drenge...Skulle dette ikke være et forum for udveksling af erfaringer snarere end en tyrkisk markedsplads ???
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. august 1999 - 07:20 #4
henningo>>spm'et skulle nok have været under freelance men det gør ikke ås meget
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
20. august 1999 - 08:16 #5
Det kan jeg

Prisen er 550,- for et enkelt.

1000,- for to, og

1400,- for tre
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
20. august 1999 - 08:16 #6
Ex. moms
Avatar billede snowball Novice
20. august 1999 - 08:31 #7
Så skal de godt nok være flotte.

Snowball
Avatar billede skovtrold Nybegynder
20. august 1999 - 09:15 #8
Hvilket site er det til?

/Skovtrold
Avatar billede skjoldby Nybegynder
20. august 1999 - 10:16 #9
Jeg vil da godt... Vil du ha' den i flash eller gif???
Avatar billede jens Nybegynder
20. august 1999 - 10:20 #10
Hej !

ja den skulle måske have været i freelance ( kan jeg godt se nu ) - undskylder meget !

Sitet er ikke kommet på i nu.

Er der interresse så er min mail jensk@post1.tele.dk - jeg vil gerne betale hvis det bliver et flot banner - men hvem vil ikke det ;-)

- Jens
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
20. august 1999 - 19:37 #11
Du kan se eksempler på nogle af mine tidligere produktioner på:

http://home0.inet.tele.dk/johansen/design/design/banner_design.htm
Avatar billede skjoldby Nybegynder
27. august 1999 - 12:02 #12
hva' øhh....
Hvad havde du tænkt dig.
Skal der stå noget, skal der vises noget, hvad er ideen med denne banner? Er der som en reklame for din site eller er det en form for overskrift???

skjold
Avatar billede stoons Nybegynder
16. september 1999 - 10:37 #13
Jep, jeg er temmelig god til sådan noget, og så tager jeg ikke meget for at lave den! Du kan jo se min foreløbige hjemmeside på: http://hjem.get2net.dk/stoons/hjem
Avatar billede mora Nybegynder
23. september 1999 - 11:27 #14
Send nogle info om den banner, så kan jeg da godt fikse en.

Vi aftaler en pris senere(i points), Jeg går ind for at eksperten.dk skal være et "gratis" sted at hente hjælp.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
23. september 1999 - 21:30 #15
der er forskel på at få hjælp og at få reelle produkter, men det er da fint nok at stoons laver det 4 free
Avatar billede janus007 Nybegynder
11. oktober 1999 - 13:02 #16
Hvad med bare selv at lave den i Headline Studio, det kræver ikke så meget :)

Avatar billede hermanbang Nybegynder
01. november 1999 - 23:40 #17
Må jeg ikke have lov at spørge om det ikke hedder "ET" banner ? og ikke EN banner .... det kan godt være det bare er mig men, det irriterer mig lidt
Avatar billede stoons Nybegynder
01. november 1999 - 23:52 #18
TIL CYBERESBEN:

Jeg nævner slet ikke 4 FREE i mit svar!

Og skal jeg være helt ærlig, så er det fordi jeg selvfølgelig ikke siger nej-tak til PENGE hvis det ligefrem drejer sig om en gut/quin som vil BETALE!

Men derudover så er mit motto:

- Enjoy or Ignore  (anarkisttegn!)
Avatar billede soren15 Nybegynder
02. november 1999 - 14:48 #19
Halløjsa...

Ikke så meget pjat-- Jeg laver dit banner for et link.. INGEN penge... Det er noget pjat for 10 mins arbejde...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. november 1999 - 19:00 #20
hvis man bruger 10 min på at lave et banner så er man enten sindssygt hurtig eller totalt uden evner
Avatar billede soren15 Nybegynder
02. november 1999 - 22:21 #21
Jeg er ingen af delene... Jeg mener bare ikke man skal have PENGE for at lave et banner...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. november 1999 - 22:37 #22
hvis ham du laver det til kan tjene penge på det, er det så ikke rimeligt?
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
02. november 1999 - 22:38 #23
Nu har jeg designet bannere til Opasia i rum tid efterhånden og det gøres sgu sjældent på 10 min....... Så Esben, vi er sgu enige på det punkt.
Avatar billede skjoldby Nybegynder
03. november 1999 - 09:58 #24
Hey JENS.
Har du fået et banner eller er det ikke aktuelt mere? Hvad med at lukke spørgsmålet, eller i det mindste kommentere det???
Avatar billede mforby Nybegynder
13. november 1999 - 11:09 #25
til dkkarpen
Hvad ellers har du lavet mht. webdesign?
Avatar billede mforby Nybegynder
13. november 1999 - 20:23 #26
Avatar billede jens Nybegynder
13. november 1999 - 20:26 #27
Undskyld !

Jeg har fået et banner.

tak til alle

-jens