Avatar billede ksm Nybegynder
17. april 2003 - 15:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Musedriver vs. CS

Hey.
Jeg spiller meget cs, og da jeg har opgraderet min comp fra Win98 til XP er der en lille foreskel med musen!
Musen reagere på en anden måde hvis jeg installerer Mouseware (musedriver til XP).
Hvis jeg afinstallerer driveren, er den perfekt til mig i Counterstrike.

Mit spørgsmål lyder så på:
Kan man på nogen måde lave en opsætning i config.cfg filen i counterstrike, så den ikke bruger den installerede musedriver ?
eller, kan man lave en opsætning i Win XP, hvor man kan have en opsætning med Musedriveren installeret og en anden uden musedriver ?
For jeg gider ikke installere og uninstallere musedriver, hver gang jeg vil spille!

Er lige væk fra computeren, men skriver tilbage så snart jeg kommer igen.

På forhånd tak
Avatar billede amplificator Nybegynder
17. april 2003 - 15:59 #1
Hvordan er forskellen? Hvis du mener at den den drejer for hurtigt/langsomt så bring Consolen ned og skriv
/sens
Og så tryk TAB. Ændre på sensitivity indtil den passer..
Avatar billede lemk5 Nybegynder
17. april 2003 - 16:07 #2
evt. slå acc. fra i XP
Avatar billede raggie Nybegynder
17. april 2003 - 16:09 #3
Har du kigget på spørgsmålet: "Søger efter et program," som du oprettede - ksm?
Avatar billede lassesvend Nybegynder
17. april 2003 - 16:12 #4
hvordan en anden måde?? dete er vel bare et spørgsmål om at configurere cs til det du gerne vil have...!