Avatar billede lexcarter Nybegynder
17. april 2003 - 12:56 Der er 6 kommentarer

Udpakning af gi-filer

Hvilket program kan jeg bruge til at pakke gi-filer ud med?
Jeg har hørt, at gi står for global image, og at det er et eller andet dvd-brænder program der laver dem.
For at gøre det helt klart: Jeg har 2 gi-filer liggende på HD og de skal også pakkes ud til HD.
Hjælp, hjælp, hjælp!

PS! Jeg havde svært ved at placere spørgsmålet i kategori, er der nogen der har forslag til "rigtig" kategori.
Avatar billede jpvj Nybegynder
17. april 2003 - 13:05 #1
Fandt dette her om filformatet:
.GI  Sony CD Extreme Global Image File

Se her omkring formatet:

http://sony.storagesupport.com/cgi-bin/sonysupport.cgi/n2b4R-jiJGRrPRaaqpadKaNuGT8Xw6KU/faq/list/14

Søg på google vedr. Sony CD Extreme Global Image File og du vil finde mange links. Mest omkring hvordan du brænder en .gi fil under windows.

JP
Avatar billede jpvj Nybegynder
17. april 2003 - 13:06 #2
Avatar billede jpvj Nybegynder
17. april 2003 - 13:07 #3
... men det er altså kun for at brænde filerne - intet info omkring at læse eller udpakke et image.

JP
Avatar billede lexcarter Nybegynder
17. april 2003 - 13:15 #4
Jeg har ingen interesse i hverken at lave eller brænde gi-filer, kun i at pakke dem ud.
Avatar billede lexcarter Nybegynder
04. juli 2004 - 11:16 #5
Det ser vist ikke ud til, at der sker mere her! Så 200 pts til jpvj.
Avatar billede lexcarter Nybegynder
04. juli 2004 - 11:18 #6
Hvis han sender et eller andet svar jeg kan give ham point for.