Avatar billede chilliboy Nybegynder
17. april 2003 - 01:06 Der er 12 kommentarer

Flash-opgave til websted

Hej alle X-perter.

Jeg er med-webmaster på en form for portal:
Fansider for hver og en af guldvinderne ved EM 2002 i kvindehåndbold med info, postkort, galleri, afstemninger, links, gæstebøger, nyheder, kampprogram, referater og meget mere.

Det, jeg så i den forbindelse ønsker, er en "flash-film" der vises før man kommer ind på den nuværende forside. Det behøver ikke være mere end 5-10 sekunder, men bare lige en kort intro (som man også skal kunne skippe). Selve siderne er programmeret i asp og kører på Access.

Sidens URL er http://www.champagnebold.dk

Håber på lidt respons og lidt "prøver" så jeg hurtigt kan give jer info om, hvad præcist det er, jeg ønsker.

Nå, inden indlægget bliver for langt og trivielt, så håber jeg at høre fra Jer!

Ris og ros til websiden er selvfølgelig velkommen.

- Morten.
Avatar billede oersted Novice
17. april 2003 - 23:01 #1
Hvad har du dog gjort ved de stakkels billeder ?
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2003 - 10:40 #2
Det ser ud som om dine billeder er strukket på den ene eller den anden led, nåh men vi kan nok godt finde ud af noget, så hvis du vil skrive lidt nærmere omkring hvad du havde tænkt dig på osj@device.dk

MVH
Ole Jørgensen
Avatar billede chilliboy Nybegynder
19. april 2003 - 13:16 #3
Ja, nogle af billederne er strukket lidt.

Du har mail, Ole.

- Morten.
Avatar billede cdc Novice
22. april 2003 - 00:24 #4
jeg håber du har fået tilladelse til at bruge billederne, eller klapper fælden
Avatar billede oersted Novice
22. april 2003 - 00:29 #5
:-)
Avatar billede chilliboy Nybegynder
22. april 2003 - 00:36 #6
cdc -->
Bare rolig: Jeg har aftale med BT, EB og muligvis en aftale med Rønbøg (picturesport.com).

- Morten.
Avatar billede peder77 Nybegynder
22. april 2003 - 07:40 #7
Hvad med at rette billederne til? Det ser da virkeligt amatør agtigt ud.
Avatar billede sazo Nybegynder
24. maj 2003 - 13:54 #8
Jeg vil da gerne lave noget... Skal der være noget specialt i introen???
Avatar billede chilliboy Nybegynder
24. maj 2003 - 14:30 #9
sazo -->
Kom med et bud, så skal jeg fortælle dig hvad jeg synes om det. Der er nogenlunde frie tøjler.

- Morten.
Avatar billede sazo Nybegynder
24. maj 2003 - 18:44 #10
jeg går igang med det samme...
Avatar billede sazo Nybegynder
26. maj 2003 - 17:27 #11
jeg kan nok ikke komme igang med det før næste weekend... har en meget travl uge...
Avatar billede chilliboy Nybegynder
26. maj 2003 - 18:45 #12
Det er bare helt i orden, sazo.