Avatar billede zaren-the-dark Nybegynder
16. april 2003 - 21:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Radeon 9600 fra aldi og quake

mit problem er at når jeg vil spille quake 3 og ra3 så
fryser min comp i ca 3-7 sec både inde i spillet og i menuen hvo efter den køre i et stykke tid hvor efter det hele sker igen ??? nogen der kan hjælpe mig  plzzz :=)
Avatar billede teknik Juniormester
16. april 2003 - 22:12 #1
Lyder som om den står og leder efter en netværksserver.

...er noget, som som sker, når man ikke er tilsluttet et netværk, men har sat sin opsætning under

-kontrolpanel, -netværk, -TCP/IP, - fanen IP-adresse til "hent automatisk en IP-adresse.

Workaround: Tildel en IP adresse manuelt.

fx. 192.168.9.199

mvh :-)
Teknik
Avatar billede teknik Juniormester
16. april 2003 - 22:14 #2
"trinene" kan variere lidt afhængigt af din windows version...

Hvad bruger du ?
Avatar billede zaren-the-dark Nybegynder
17. april 2003 - 15:53 #3
bruger win xp home
men det sker også selv om jég har sat fast ip op
både på lan netværk og internettet
Avatar billede teknik Juniormester
17. april 2003 - 20:11 #4
Well, et eller andet "kører", og generer spillet...tryk ctrl-alt-del, og stop alle "ukendte" processer hvor dit brugernavn står ud for, typisk bliver der kun explorer tilbage...
vent 1-2 minutter for at være sikekr på at alle "hængende" ting afsløres-

prøv så igen, og se om det hjælper.

...afslutning af enkelte ting ku' måske få computeren til at "fryse"
Sker det, så prøv igen, men undlad at stoppe netop den ting igen.

*******************

- hvis dette er "nok", så prøv at udskille synderen, ved at lukke kun én ting, og så forsøge.
Avatar billede zaren-the-dark Nybegynder
21. april 2003 - 22:38 #5
har prøvet det nu men det virker ikke