Avatar billede vbghost Nybegynder
19. november 2000 - 18:49 Der er 4 kommentarer

Genstart auto.

Jeg har lige installeret Win2000 Pro, efter mange timer bøvl med drivers (tnt2ultra og ali drivers), er jeg godt nok kommet i systemet, men ca. fra 5 min. til 1 time genstarter Win2000 selv (i fks. Photoshop eller IE) og det er jo lort... så er der ikke en løsning.

Mit system er 128 RAM, K62 450, Tnt2 Ultra (Winfast (Realtek)) og ALi chipsæt (mange siger at ali ikke virker med Tnt2U, men det passer ikke, jeg har haft system kørende kano godt på Win98/ME...)

Ellers køre Win2000 meget godt... ;)
Avatar billede goulduck Nybegynder
19. november 2000 - 22:13 #1
Det lyder som om at den kommer med en \"Blue screen\"...

Prøv at højreklikke på \"My computer\" -> Properties -> Advanced -> Startup and recovery og fjern hakket i \"Automatically reboot\".

Så kan du se om det er en \"Blue screen\".
Avatar billede svein Nybegynder
20. november 2000 - 14:26 #2
Du kan jo også forsøge at kigge i:
Start - Programs - Administrative Tools - EventViewer.
Eller, højreklik i MyComputer og vælg Manage og så Event Viewer.
Der skulle der måske være nogle interessante oplysninger!
Avatar billede vbghost Nybegynder
20. november 2000 - 19:54 #3
goulduck: i går legede jeg med win2000... og slukkede hele lortet i Startup and.... men: istedet for at den rebotede kom der en lille sjov tekst og en dark blue screen frem... med bæmerkning: nv4-dsp.dll

der indså jeg at der var fejl i nvidia den3 driver...

nu kører jeg med Leadtek driver som køre godt... nogle gange kommer dark screen, men what the hell, sådan er windows.. ik\'
Avatar billede goulduck Nybegynder
20. november 2000 - 21:49 #4
Det var jo også det (at den ikke rebootede) som var meningen. Så kan mand, som du selv skriver, se hvad det er som går galt.

\"Tillykke\" .. :O)