Avatar billede chris Nybegynder
19. august 1999 - 20:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Harddisk Crash EN GANG TIL !!

Nååå.... ja nu er det fandme anden gang at en harddisk ryger sig en tur (en helt anden og ny HD):!!  og det er PRÆSIST det samme den laver. Kan det have noget med strømforsyningen at gøre ? Måske giver den for meget strøm til HD'en ?  eller kan det være min hd controller ?

Se http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=3393  for mit første HD crash !

What the fuck is going on !?
Avatar billede bjo Nybegynder
19. august 1999 - 21:58 #1
Efter  beskrivelsen viljeg tro  at du skal have opgraderet  din BIOS, hvis du ikke kan/tør dette kan du på IBM's sider finde EZ-DRIVE.exe dette program er en "udvidelse" af din system BIOS og kan håndterer "store diske". Især da du siger at det er i enden problemerne opstår. Jeg har lige  installeret 3 20Gb HDU'er 1 kørte bare de andre 2 måtte jeg gøre som beskrevet.
Avatar billede annnrz Nybegynder
23. august 1999 - 11:21 #2
Jeg er overbevist om at det er en fysisk fejl, for du siger jo at den faktisk "brænder" HDD'et af ikke?

prøv at tjekke om dit bundkort er fuct up eller som du selv sagde det med strøm....
Avatar billede nelz Nybegynder
25. august 1999 - 15:49 #3
Har du mulighed for at sætte disken op som slave sammen med en anden ??? På den måde kan du få reddet dine dat.
Avatar billede nelz Nybegynder
25. august 1999 - 15:49 #4
data hedder det vist... ikke dat !
Avatar billede chris Nybegynder
06. oktober 1999 - 01:52 #5
Det er ikke rigtige nogle svar her :-)
Jeg bytter min HD

tak for opmærksomheden