Avatar billede delta_04 Nybegynder
16. april 2003 - 18:51 Der er 16 kommentarer

Form-mail

Hej Eksperter ;)
Jeg er interreseret i at få en formmail som folk kan udfordre min klan til kamp ! Den skal ligne denne her http://www.upb.dk/mailform/kontakt.php (min egen) men kan ik finde ud af lave den om !
På formularen skal man udfylde disse felter ! :::

E-mail:
Nick:
Tag:
Clan:
Dato:
Klokken:
Vi har server: (en kasse hvor man sætter flueben i)
IRC #channel:
Hjemmeside:
Send: (altså knappen man sender mailen på)

DVS: når jeg modtager mail skal der stå f.eks. der her !

E-mail: Delta_04@scanic.dk
Nick: Delta_04
Tag: Scanic *
Clan: Scanic
Dato for kamp: 20/4 2003
Klokken: 20.00
Vi har server: (en kasse hvor man sætter flueben i)
IRC #channel: #scanic
Hjemmeside: www.scanic.dk

------------------------------------
På forhånd tak !
Avatar billede raffar Juniormester
16. april 2003 - 18:58 #1
Hvad med at lukke gamle spørgsmål først :)
Avatar billede delta_04 Nybegynder
16. april 2003 - 19:00 #2
Ved ik hvordan jeg gør :)
Avatar billede popsy Novice
16. april 2003 - 19:03 #3
Brug den gratis reklamefri mailform fra http://services.pezzo.dk/fr.def.asp

Den kan tilpasses totalt!
Avatar billede popsy Novice
16. april 2003 - 19:04 #4
Dine gamle spørgsmål lukker du ved at acceptere det svar som du bedst kunne bruge. Har du ikke fået brugbare svar, ligger du selv et, og accepterer dette, hvorefter du får pointene tilbage igen.
Avatar billede delta_04 Nybegynder
16. april 2003 - 19:07 #5
okok
Avatar billede delta_04 Nybegynder
16. april 2003 - 19:12 #6
popsy, Hvis du skal have de 200 point, kan du så ik lige tilpasse den ? Jeg kan ik finde ud af det ! :)
Avatar billede raffar Juniormester
16. april 2003 - 19:12 #7
:))
Avatar billede raffar Juniormester
16. april 2003 - 19:14 #8
Hvorfor gør admin ikke en eller anden automatik der gøre det umuligt at poste nye prørgsmål hvis man har gamle (over en md.) liggende der ikke er afsluttet.
Hvor svært kan det være!
Avatar billede popsy Novice
16. april 2003 - 19:22 #9
Hmm, du kan da nemmere selv tilpasse den, så lærer du også noget.

Kig på koden, den får du når du har oprettet dig derinde, og bedt om en mailform.

Den del af din kode som styrer dine bokse, vil se cirka sådan ud, efter du har lavet lidt tilpasninger.:
Din clan's navn:<br> <input type="text" name="navn"><br>
Din clan's mail adresse:<br> <input type="text" name="email"><br>
Din clan's webside:<br> <input type="text" name="side"><br>
Irc channel:<br> <input type="text" name="irc"><br>
Jeres map:<br> <input type="text" name="map"><br>
Dato & tid:<br> <input type="text" name="tid"><br>
Antal spillere:<br> <input type="text" name="antal"><br>
Har i server: ja/nej:<br> <input type="text" name="server"><br>

Evt. besked:<br> <textarea name="besked"></textarea><br>
<input type="submit" value="Send besked"><br>
</form>

Prøv at se hvad de forskellige ting hedder, så vil du hurtigt finde ud af hvordan det fungerer!
Avatar billede delta_04 Nybegynder
16. april 2003 - 19:27 #10
Popsy > tak, prøver det lige!
Avatar billede delta_04 Nybegynder
16. april 2003 - 19:31 #11
Popsy > Jeg synes ik rigtigt der kommer nogen mail til mig :D
Kildekode :

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>
<head>
<title>Untitled Document</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>
<form action="http://services.pezzo.dk/insert/mailsender.asp?site=Delta_04&url=http://scanic.dk&mail=Delta@upb.dk" method="post">

Din clan's navn:<br> <input type="text" name="navn"><br>
Din clan's mail adresse:<br> <input type="text" name="email"><br>
Din clan's webside:<br> <input type="text" name="side"><br>
Irc channel:<br> <input type="text" name="irc"><br>
Jeres map:<br> <input type="text" name="map"><br>
Dato & tid:<br> <input type="text" name="tid"><br>
Antal spillere:<br> <input type="text" name="antal"><br>
Har i server: ja/nej:<br> <input type="text" name="server"><br>

Evt. besked:<br> <textarea name="besked"></textarea><br>
<input type="submit" value="Send besked"><br>
</form>

<body>

</body>
</html>

---------------------------------------
Jeg har uploadet den som formail.htm i min wwwroot mappe..

http://www.scanic.dk/formmail.htm
Avatar billede popsy Novice
16. april 2003 - 20:32 #12
hmm, det link der duer i alt fald ikke
Avatar billede popsy Novice
17. april 2003 - 21:03 #13
Øhh, hvad med at fixe dit link, før du afviser korrekte svar?
Avatar billede raffar Juniormester
17. april 2003 - 21:21 #14
delta_04 > Luk din spørgsmål og del points ud.....  Hvis du kan afvise points så kan du vel også uddele points/lukke spørgsmål.

popsy > held og lykke med points. delta_04 overholder overhovedet ikke E-'s regelsæt :(
Avatar billede fcs Novice
15. maj 2003 - 22:49 #15
Delta_04>> Hvad med at give respons til dem der har forsøgt at hjælpe dig?. Derudover har du en del gamle spørgsmål åbne. Du kan se her hvordan du får lukket dem: http://www.ebruger.dk/faq.asp Er dette ikke ordnet indenfor 5 dage deaktiveres din bruger.

FCS/Coadmin
Avatar billede fcs Novice
21. maj 2003 - 14:27 #16
Ingen respons - brugeren deaktiveret

FCS/Coadmin