Avatar billede mhml Nybegynder
19. november 2000 - 18:14 Der er 4 kommentarer

fejl på spilinstillinger og usb enhed

Efter jeg her lagt windows me ind er der kommet en fejl på min spilindstilling, så jeg ikke kan få mit joypad installeret og mit webcam virker heller ikke der vise den gule udråbstegn på begge enheder så hjælp mig
Avatar billede krusell Nybegynder
19. november 2000 - 18:34 #1
Hvilken fejl siger den mere præcist?
Og har du lagt winME ovenpå en gammel win98?

Avatar billede cujo Nybegynder
20. november 2000 - 19:36 #2
du bare opdater dine driver til webcam og din joypad. det skulle være lige gyldig om du har lagt winme oven på win98
jeg har prøvet det med min scanner og printer
Avatar billede groggy Nybegynder
20. november 2000 - 22:38 #3
cujo >> Det kommer da an på om de nye drivere virker med WinME... Jeg synes der er lige lovlig mange firmaer der snøler med at få driverne færdige...
Avatar billede mhml Nybegynder
22. november 2000 - 01:18 #4
Nu virker webcamet, men der er ikke nogle løsning på mit joypad som er et logitech wingman. Det lille lys er tændt men når jeg prøver på at installer min driver stå der at enheden ikke er tændt og den har en code 33