Avatar billede 2ny Nybegynder
16. april 2003 - 16:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kamera til t68i

Jeg er i den heldige situation at jeg har sony-ericsson t68i og kunne godt tænke mig et kamera til den selvsamme tlf. så er det her i som eksperter måske kunne hjælpe mig.... kan ikke finde ud af om jeg skal købe det der hedder mca20 eller mca25 og om der overhovedet er en forskel når det er til t68i http://www.sonyericsson.com/dk/spg.jsp?page=starter

de koster nemlig nogenlunde det samme så er lidt i tvivl...
Avatar billede 2ny Nybegynder
16. april 2003 - 16:36 #1
kan det være noget med at der en optisk søger på mca 25 og ikke er det på mca 20
Avatar billede 2ny Nybegynder
16. april 2003 - 17:12 #2
og er der nogen der kender nogle gode steder hvor der er ringetoner!!!! til en t68i
Avatar billede __diskotekpitz.dk__ Nybegynder
17. april 2003 - 22:12 #3
Ja du kan IKKE bruge mca 25 til din T68i. Dette kamera passer til en nyere model fra S//E så desværre bliver du nød til at holde dig til mca 20
Avatar billede __diskotekpitz.dk__ Nybegynder
17. april 2003 - 22:18 #4
http://www.mobiledia.com/ ringetoner plus meget andet godt :)
Avatar billede __diskotekpitz.dk__ Nybegynder
17. maj 2003 - 16:49 #5
MCA 25 er kommet så du kan bruge den til T68i :)