Avatar billede plsc Nybegynder
19. november 2000 - 18:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Foto brændes på CD skive så disse kan fremvises på DVD afspiller

Er her nogen der kan hjælpe mig med at finde et format, så min DVD afspiller (SONY)kan gengive mine digitale familie foto.
Avatar billede chris Nybegynder
19. november 2000 - 18:25 #1
lytter lige med her  :)
Avatar billede souledge Nybegynder
19. november 2000 - 21:34 #2
Jeg tvivler på at det kan lade sig gøre.
Men skal det ske, tror jeg du skal have fat i PaintShop Pro og have fat i formatet PhotoCD eller JPG...
jeg ved Playstation kan vise foto cd\'er, men om DVD-afspillere kan det, det tvivler jeg lidt på...
Men JPG-billedformatet er kraftigt beslægtet med DVD-filmformatet, da de bruger ca. samme kompressions-teknik!
Avatar billede a-okay Nybegynder
30. december 2000 - 11:02 #3
mange DVD-afspillere kan klare VCD-skriver
(VCD ver. 2.0)
Brug evt. win on cd til at brænde et foto album / VCD.
det virker på en \"kina\" dvd afspiller
Den kan iøvrigt også læse foto´s lagt som et html index!!!
Avatar billede park Nybegynder
20. januar 2001 - 21:06 #4
Du kan også bruge Nero 5. Du vælger videocd, og vælger de jpeg filer du vil have på cd\'en. Det giver en super kvalitet på fjernsynet.
Avatar billede park Nybegynder
20. januar 2001 - 21:10 #5
Husk at bruge cdr-w, det kan de fleste dvd afspillere læse