Avatar billede nacho Nybegynder
16. april 2003 - 15:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Incoming Call?

Halløj!

Jeg har et ret irriterende problem. Jeg har et ESS Data og Fax analog 56K modem. Jeg har for nyligt skiftet udbyder fra Orange til Telecomnet. Problemet er at jeg efter at have skiftet udbyder, hver gang jeg afbryder opkaldsforbindelsen får følgende meddelelse under overskriften "Incoming Call": "ISP does not support modem on hold. If you accept the incoming call your connection will be terminated".
Det irriterende er at jeg ikke får noget opkald, men at meddelelsen kommer hvergang jeg afbryder forbindelsen. Hvad gør jeg???

På forhånd tak
Avatar billede raffar Juniormester
16. april 2003 - 17:04 #1
modem on hold .... Hmmm der ser ud som om det er noget med din udbyder. Jeg ville ringe til deres support. De ved mere om deres setup etc.
Avatar billede nacho Nybegynder
17. april 2003 - 15:32 #2
Ja, jeg har prøvet at kontakte Telecomnet, men de vidste faktisk ikke noget om det og syntes at det lød sært.
Avatar billede martintin Nybegynder
16. august 2003 - 23:01 #3
Jeg har samme problem på en Win98 med K56-modem (12move) men mit problem er lidt værre for her popper meddelelsen op mens maskinen er online og uanset om jeg vælger det ene eller det andet så afbrydes modemforbindelsen men uden at modemstatus konstaterer afbrydelsen - her meldes der stadig "Tilsluttet" !!!

Det er en "anonym" - suspekt - meddelsesboks med følgende indhold:

Incoming Call      [ blå menulinie ]

You have an incoming call, but your Internet Service Provider (ISP) does not support Modem-On-Hold.

From:  Caller ID information is not available

Click “Accept Call” to talk to the caller and disconnect modem.

Click “Ignore Call” to continue with your on-line session.

[checkbox] Disable future “Incoming Call” message during this on-line session

  [clickbox] Accept Call            [clickbox] Ignore Call]

Virus eller hvad ?
Jeg giver også gerne 200 point til effektiv hjælp.
Avatar billede martintin Nybegynder
16. august 2003 - 23:09 #4
jeg opretter et spørgsmål med 200 point