Avatar billede bjavle Nybegynder
19. november 2000 - 16:52 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvad ska jeg lave???

HARJ!!!!
Hvad kan jeg dog lave på min hjemmeside som interesere folk??????
Den med det bedste forslag vinder!!!!
Avatar billede roslev Nybegynder
19. november 2000 - 16:55 #1
Noget hvor man kan sende SMS ja og noget hvor man kan hente ringetoner til sin overfede Nokia 8210 som man har brugt alle sine konfirmationspenge på og også en tagwall og nogle babes og jokes masser af jokes men det med SMS er det vigtigste *s*
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
19. november 2000 - 16:57 #2
HAHA... Altså Rosev burde faktisk have point for sine humor i det indlæg :o)

Avatar billede ®azzer® Nybegynder
19. november 2000 - 16:57 #3
sin..
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
19. november 2000 - 16:57 #4
Roslev..
Avatar billede bjavle Nybegynder
19. november 2000 - 16:58 #5
Dem findes der jo så mange af!!!!!!
Avatar billede roslev Nybegynder
19. november 2000 - 16:59 #6
Undskyld - fik lige lyst til at gøre lidt nar, jeg er ved at kaste op over alle de mobil-lorts sider der bliver spyttet ud på samlebånd.

Seriøst:

\"If you build it they will come\" - så simpelt er det, næsten!
Find noget der interesserer dig, noget du ved noget om. Chancen for at der er andre der interesserer sig for det samme er overvældende :)
Avatar billede bjavle Nybegynder
19. november 2000 - 17:01 #7
så prøv at tjekke bjarke.whitehat.dk
hmm....jeg r lidt fucked up...
Og der r ingen der gider kigge
Avatar billede roslev Nybegynder
19. november 2000 - 17:08 #8
hmmm - jeg kan se på din side at du er god til at svine folk til:

Hvad med at lave insult.dk eller lign., hvor folk kan komme og få den værste sviner, svine hinanden og hinandens mødre. Et nyhedsbrev hvor man bliver svinet til en gang om ugen.
Avatar billede bjavle Nybegynder
19. november 2000 - 17:11 #9
roslev...
hmm....det lyder godt!!!!!
Lav det som et svar og pointne r dine!!!!!!!
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
19. november 2000 - 18:53 #10
Alt for sjov..

roslev... suverræn ide!
Avatar billede kh@ingenioer Nybegynder
20. november 2000 - 16:34 #11
Undskyld, men havd er ideen i at lave en hjemmeside bare for at lave en hjemmeside.
Så tag da en surftur rundt på nettet og find en frivillig organisation, der trænger til en hånd. Altså nogen der har en grim hjemmeside og tilbyd dem din hjælp.
Avatar billede bjavle Nybegynder
10. december 2000 - 13:17 #12
ingen hjælp