Avatar billede morten_sl Nybegynder
16. april 2003 - 10:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

6-pols mini-din til S-VHs

jeg skal have min kammarats computer koblet til fjernsynet .. han har et grafikkort med tv-out .. Winfast 3D S325 .. men ikke S-VHS , derimod et 6-pols mini-din .. kan der købes en adapter til dette , eller skal jeg selv lave den ???
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
16. april 2003 - 13:10 #1
6-pols stikket er sikkert et kombo stik ligesom på mit geforce4 kort.
dvs. at man kan sætte et s-vhs stik direkte i, men hvis man skal bruge et kabel med RCA stik (phono stik) så skal man benytte en adapter (der som regel følger med)
Avatar billede morten_sl Nybegynder
16. april 2003 - 13:15 #2
det er ikke muligt at sætte SVHS direkte i, da det som før sagt er en udgang til 6-pols mini-din .. spørgsmålet var om der var nogen der vidste hvor man kunne skaffe et kabel med mini-din (han) <> SVHS (hun).. så er jeg fri for at lave et selv ????!???
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2003 - 11:54 #3
Avatar billede morten_sl Nybegynder
17. april 2003 - 17:28 #4
Tak for hjælpen!!!!