Avatar billede mason Nybegynder
16. april 2003 - 09:33 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Kan man skjule/låse sin kode?

Er det muligt at skjule sin kode eller på nogen måde udelukke brugeren at se "kilde"?
Avatar billede keysersoze Guru
16. april 2003 - 09:39 #1
nej...

der findes nogle metoder der gør det sværere - men man kan aldrig udelukke nogle helt fra det. Desuden - har du lavet en side i Dreamweaver tvivler jeg også på at du har noget er virkelig er værd at skjule...

HAR man virkelig noget at skjule - så ved man også selv hvordan
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
16. april 2003 - 09:40 #2
Nej.
Det er muligt at lave "anti-højreklik" osv., men da kilden er klient kode vil du aldrig kunne gemme det.

Iøvrigt, har du brug for at spørge har du næppe noget der ikke må ses :o)
Avatar billede skraldemanden Nybegynder
28. april 2003 - 16:12 #3
Man kan lave sin side med frames og paa denne maade gemme koden. Man kan ogsaa rykke sin kode op paa en linie og paa denne maade goere det sveart for en anden at lease den. PS.Jeg sidder med et tastetur fra UK, der er ingen aa ea osv.
Skraldemenden
Avatar billede keysersoze Guru
28. april 2003 - 21:00 #4
erhm - hvad er der lige ved frames der gemmer koden? det har jeg i hvert fald aldrig set.

Det med et rykke alt på en linie er altså heller ikke specielt svært at gennemskue
Avatar billede keysersoze Guru
11. juli 2003 - 16:20 #5
lukketid?