Avatar billede diplom Nybegynder
15. april 2003 - 21:49 Der er 6 kommentarer

HJÆLP!!!

Hej,

Hvis der er nogen der kan lave en preloader der er næsten den samme som http://www.2advanced.com/v3.swf så ville jeg være glad.. Det skal være alt teksten og der der logo der fader lige før man kommer ind på hjemmesiden.. Hvis der kan være lyd på ville jeg være overdrevet glad :)

Hvis i vil kan i sende den som .fla fil til christian@ccgk.dk

Eller hvis i bare selv ved hvordan man får det der logo til fade sådan som det gør på hjemmesiden, så send en MEGET nem forklaring til min mail [ Christian@ccgk.dk ] for jeg er meget nybegynder.. jeg tror det er noget med tweens og masking.. er ikke sikker..

Det haster..!

Hilsen Christian..

Det haster meget.. er ved at lave en hp..!
Avatar billede _michael_ Nybegynder
15. april 2003 - 22:02 #1
Bare en lille kommentar. Tror du hellere lige skal finde ud af at lave en simpel preloader først...
Avatar billede diplom Nybegynder
15. april 2003 - 22:11 #2
Hej,

Jeg skal ikke bruge det som en preloader. Jeg skal bruge deres preloader som en flash effeckt..

Chr
Avatar billede staf Nybegynder
16. april 2003 - 05:09 #3
Nu er den preloader jo en del af deres logo, så man skal nok passe lidt på med at designe for "tæt på".
Som michael siger, skulle du nok starte med nogle lidt "lavere" abitioner. 2advanced studios er efter min mening blandt verdens bedste flashdesignere. Så måske skulle man bare "nøjes" med at læne sig tilbage og nyde deres arbejde. Deres web portefølje er jo det rene EyeCandy-lir :)
Avatar billede diplom Nybegynder
16. april 2003 - 19:04 #4
Hej,

Det var stadig ikke det jeg bad om :) Jeg bad om en løsning, er der nogen der ved hvordan man kan lave det sådan?

Chr
Avatar billede staf Nybegynder
16. april 2003 - 22:19 #5
JA du kan øve dig i at lave nogle fede tweens! kobinere dem på den rigtige måde. "Andet" er det faktisk ikke.

Men når nu du er SÅ stædig! så syntes jeg da du skulle prøve at skrive til 2advanced studios selv. De har sikkert en mail. Måske de vil ud med noget. Tips/tricks m.m. ;)

HMMmmmm........
Avatar billede suppenudel Nybegynder
04. maj 2003 - 22:55 #6
Hold kæft de er hårde til Flash dem fra 2advanced! :-)