Avatar billede bacce Nybegynder
19. november 2000 - 15:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

point ???

hejsa all jeg har et lille spørgsmål til pointne her på Eksperten (hvad skal de bruges til ??)
hos mig ser de sådan ud
Brugernavn    Bacce
Point            260
Point ude        60
Placering      14485
og hvad betyder det ???
Bacce
Avatar billede -mundi- Nybegynder
19. november 2000 - 15:22 #1
Du bruger pointne nårdu opretter et spørgsmål, jo flere point du giver jo merevilfolk have lyst til at prøve at finde et svar...Point ude er de spørgsmål du har oprettet men ikke har lukket endnu placering beyderat du er #14485 på ranglisten over dem der har flest point
Avatar billede -mundi- Nybegynder
19. november 2000 - 15:23 #2
det var et svar :-)
Avatar billede apollo69 Nybegynder
19. november 2000 - 15:34 #3
Og husk at lukke dine spørgsmål, det er der ret mange der glemmer.

/apollo69
Avatar billede srhansen Nybegynder
19. november 2000 - 15:35 #4
Jo flere point, jo flere spørgsmål kan man stille :-)

Nej, der er gået lidt sport/præstige i at have en god score og i allerbedste fald at kunne blande sig på top 10. Hvis du ser scoren for nr.1 (ca. 40.000 point) betyder det at han har hjulpet rigtig mange mennesker med rigtig mange problemer, altå ingen hr. hvemsomhelst. Udover den anseelse og missundelse pointene medfører kan de ikke bruges til andet end at stille mange nye spørgsmål for, eller et meget dumt spørgsmål selvfølgelig *lol*
Avatar billede apollo69 Nybegynder
19. november 2000 - 15:45 #5
Der står også lidt her:
http://www.eksperten.dk/spm/28555
Avatar billede nokke Nybegynder
21. november 2000 - 15:47 #6
Aha - så blev jeg også lidt klogere... Hvordan lukker man så spørgsmålene? Skal man lukke dem for ikke at \"miste\" flere point?