Avatar billede lauge Nybegynder
31. marts 1999 - 00:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Filemaker Pro

Hej,

Er der ikke nogen som har noget erfaring med FMPro på nettet.
Virker det godt eller vad??

Hvor kan man finde en hotel udbyder som er god og selvfølgelig understøtter FmPro.

Lauge
Avatar billede cyberoptic Nybegynder
01. april 1999 - 11:56 #1
Jeg synes personligt at filemaker Pro er en dårlig database. Den har perfomance problemer når man får mange besøgnede og den er ikke så hurtig til at udføre SQL statements some fx. SQL Server eller Oracle. Desuden kender jeg heller ikke nogen udbyder som bruger denne Database. Jeg vil foreslå dig at finde et sted med SQL Server. Så er der absolut ingen problemer og du har vildt mange fede features.
Avatar billede djay Nybegynder
03. juni 1999 - 11:47 #2
Jeg har udviklet et website der gør brug af FileMaker og Tango. Du kan se sitet på http://www.landrover-nordsj.dk/ - det ligger på vores egen server, men vi udbyder webhotel, så du er velkommen til at kontakte mig for yderligere information.
Nu kan du selv se hvad du synes om performance, men det er da helt sikkert at en SQL database vil være mærkbart hurtigere - men det er jo også et spørgsmål om behov og pengepung...