Avatar billede whiz Nybegynder
19. november 2000 - 14:25 Der er 18 kommentarer og
2 løsninger

Sort Kabinet?

Davs, jeg står og skal bruge et sort kabinet og helst så billigt som muligt er der nogen der kan sige mig hvor det er muligt at købe sådan et? Jeg har checket edbpriser men så vidt jeg kan se er der ikke nogen, det kan nu godt være det bare ikke står i beskrivelsen. Alt hjælp er meget velkommen, på forhånd tak.

Whiz
Avatar billede krusell Nybegynder
19. november 2000 - 14:26 #1
Giv det en gang lak selv...
Ellers kigge jeg lige rundt...
2 sec
Avatar billede whiz Nybegynder
19. november 2000 - 14:50 #2
Tak, sætter pris på det.
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. november 2000 - 14:50 #3
Der var engang et link her på eksperten til et sted i Tyskland hvor man for et par hundrede kroner kunne designe sit eget kabinet, kan desværrer bare ikke finde det igen.
Avatar billede krusell Nybegynder
19. november 2000 - 14:50 #4
Har lidt problemer med at finde det, men leder stadig...
Avatar billede krusell Nybegynder
19. november 2000 - 14:54 #5
Avatar billede krusell Nybegynder
19. november 2000 - 14:55 #6
Avatar billede krusell Nybegynder
19. november 2000 - 14:59 #7
Avatar billede apollo69 Nybegynder
19. november 2000 - 15:02 #8
det var sku ikke lige nemt at finde.
Avatar billede krusell Nybegynder
19. november 2000 - 15:03 #9
Kan de bruges?
Synes selv den første er meget cool.

krusell
Avatar billede whiz Nybegynder
19. november 2000 - 15:04 #10
tak for linket, Krusell. Jeg venter lidt med at lukke spørgsmpålet for at se om der er andre der kender til billigere steder men du skal nok få points(dem alle hvis der ikke er andre der svarer). Fidusen er at jeg har smadret min fars sorte IBM computer og nu bliver jeg nød til at skaffe et nyt kabinet da det gamle bæ kabinet ikke compatibelt med alm. atx grej. Jeg vil genbruge han sorte cdrom drev og diskdrevog så putte jeg mit gamle bundkort med cpu i. Forøvrigt, tror i hardiske og drev er røget hvis man har vendt et ram-modul forkert og brændt en computer(bundkort/ram) af på den måde?
Avatar billede krusell Nybegynder
19. november 2000 - 15:05 #11
De er nok blevet ustabile, men test dem lige engang...
Avatar billede whiz Nybegynder
19. november 2000 - 15:07 #12
Arghh, der sketer ting og sager mens jeg skrev det lange svar. De er godt nok lidt pepperet i prisen. måske skulle jeg bare vælge et der ikke er for grimt til sort cd-rom og diskdrev. Nå, men tak svarende.
Avatar billede whiz Nybegynder
19. november 2000 - 15:09 #13
Noget, helt andet er at de er fandeme fede. Sådan et gad jeg godt selv have. :)
Avatar billede krusell Nybegynder
19. november 2000 - 15:10 #14
No problem.
Mens jeg søgte fandt jeg lige det her: http://www.labtec.com/europe/axis002.htm
Avatar billede whiz Nybegynder
19. november 2000 - 15:10 #15
Vil jeg gøre, Krusell
Avatar billede apollo69 Nybegynder
19. november 2000 - 15:10 #16
648,- er da ikke dyrt.
Avatar billede whiz Nybegynder
19. november 2000 - 15:17 #17
Husk, på jeg skal bruge det til min far som kun bruger comuteren til tekstbehandling. på et edbpriser kan købe kabinetter fra omkring 300kr. ok, det er sikket noget lort, men han vil aldrig åbne kabinettet alligevel. Han er på ferie og når han kommer hjem skal hans gamle nogenlunde pæne comuter bare ikke være skiftet ud med de aller grimeste monster. Han bliver sikkert sur nok over at jeg har smadret hans comuter ingen grund til at gøre det værre.
Avatar billede handmade Nybegynder
19. november 2000 - 15:44 #18
400012 Kabinet, Mini AT sort m 230W  395,-

www.zitech.dk
Du skulle jo ikke bruge ATX vel?
Avatar billede whiz Nybegynder
19. november 2000 - 16:33 #19
Desværre skal jeg bruge atx, da jeg udskifter hans bundkort med mit \"gamle\" asus p2b-f bundkort. Tak for svarende jeg tænker lidt over om jeg invester i et sort eller bare køber et bæ 300-400 kroners kabínet.

Hej
Avatar billede krusell Nybegynder
19. november 2000 - 16:42 #20
Hvis du køber et \"bæ\" (altså ikke sort :-) så overvej aopen, de laver gode, pæne kabinetter til fair priser.

krusell

hej hej :-)