Avatar billede avminarm Juniormester
15. april 2003 - 15:01 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

hvad skal det koste

Hvad skal det koste hvis jeg nu skal lave et script til en virksomhed i forbindelse med deres hjemmeside hvor man kan lægge billeder ind af deres referencer, samt en beskrivelse.

Det skal laves så virksomheden selv kan lægge billederne ind (jeg har tænkt mig direkte i DB) hvor efter der kan skrives en artikel til billederne, samt en kort beskrivelse. Der skal ligeledes gerereres thumbnails (med GDlib)

evt. skal man kunne sætte flere billeder ind i artiklen altså tekst - billede - tekst - billede osv.

oven i dette skal de have en nyhedssektion, samt en ny side/nyt design?

alt lave i PHP/MySQL/HTML/CSS

Hvad kan man tage for dette - prisniveau?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. april 2003 - 15:02 #1
min. 3-400,- i timen, når det er til en virksomhed
Avatar billede avminarm Juniormester
15. april 2003 - 15:14 #2
- hmm - de leder efter en færdig/fast pris
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. april 2003 - 15:17 #3
så må du lave dig et overslag over hvor mange timer det vil tage dig (plus lidt ekstra), og så sætte prisen derefter, og give det som en max pris, skulle du så lave det hurtigere, er det jo altid populært at skulle give mindre :-)
Avatar billede avminarm Juniormester
15. april 2003 - 15:31 #4
tjjaa - men jeg lader den lige stå lidt ;o)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. april 2003 - 15:41 #5
hehe, som fyren på bordellet sagde...... ;-)
Avatar billede the_wanderer Nybegynder
15. april 2003 - 19:23 #6
wow.. det lyder spændende :)
kan kun foreslå det samme som ztyxx allerede har sagt..

held og lykke :)
Avatar billede avminarm Juniormester
15. april 2003 - 20:46 #7
ztyxx>> din sjover *LOL*
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. april 2003 - 22:26 #8
hæ hæ
Avatar billede exutable Nybegynder
20. april 2003 - 10:06 #9
jeg ville nok sige 500 kr. i timen......
Avatar billede exutable Nybegynder
20. april 2003 - 10:06 #10
Men det kommer selvfQlgelig an paa hvor meget du arbejder....
Avatar billede exutable Nybegynder
20. april 2003 - 10:07 #11
Eller kort sagt hvor hurtigt du arbejder....
Avatar billede avminarm Juniormester
24. april 2003 - 14:39 #12
oooggggg points gå til dem der lagde svar - dvs exutable

blev jeg klogere - JA - nu ved jeg hvad man bør sige når man er på bordel ;o)