Avatar billede mindstorm Nybegynder
19. november 2000 - 14:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

MobilDesign.dk hvad mangler, og hvad skal skrottes?!

http://212.242.131.177/mobildesign.dk/
nye features, etc... mangler hjælp!
rate det, etc... :)

- MindStOrM
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. november 2000 - 14:06 #1
Underlig point fordeling 200 til første ? 1 til næste... skide værer med det

Nå jeg synes at du burde finde på noget nyt med dine rammer, http://212.242.131.177/mobildesign.dk/
Måske ligesom den øverste på denne side?:
http://www.123ferie.dk/begge/e/engenb/dansk.htm
Avatar billede apollo69 Nybegynder
19. november 2000 - 14:37 #2
Farver er jo en smagssag, men du burde få centreret det lidt.
Det ser lidt rodet ud.

/apollo69
Avatar billede nathan Nybegynder
19. november 2000 - 14:41 #3
mmmmm kun 1 point? trække nok ikke mange vurderinger, anyway...
Jeres website er ikke så fedt, første der er ikke noget ordenlig beskrivelse af hvad I tilbyde?
mmm... noget logo? til hvad? hvorfor skal folk downloade jeres logo? hvad er formålet?

første side med 3 banner, med nogen underlig placering. Laver lidt om på disse ting, husk! det er ikke kun design er vigtigt, det også indholdet I skal beskrive noget mere info. om jeres produkt/service, som alle kan forstå hvad i laver her i jeres Website!

held og lykke med det.

/nathan
Avatar billede mindstorm Nybegynder
19. november 2000 - 17:54 #4
test
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. november 2000 - 18:58 #5
Han er en snyder, han udlover kun ét poin + han hugger skg selv det point...
Avatar billede nathan Nybegynder
19. november 2000 - 19:00 #6
yep, det kan jeg se nu! Snyd........
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. november 2000 - 19:01 #7